Premium Brands: Η ελληνική εταιρία των cocktails

Premium Brands: Η ελληνική εταιρία των cocktails
H PREMIUM BRANDS είναι η ελληνική εισαγωγική εταιρεία που επιλέγει και συστήνει στο ελληνικό κοινό καινοτόμα και υψηλών προδιαγραφών προϊόντα σε προσιτές τιμές.

Σήμερα χαίρεται πια έμπρακτα την εμπιστοσύνη και την προτίμηση πολλών ελληνικών επιχειρήσεων και καταναλωτών. Έχει αναδειχτεί σε μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες και επιτυχημένες εταιρείες στο χώρο. Σημαντικός παράγοντας στην επιτυχημένη πορεία της και στη γρήγορη αποδοχή από τις ελληνικές επιχειρήσεις ήταν και το προϊόν Τσάι Αριζόνα, που αντιπροσωπεύει η Premium Brands και το οποίο κατέχει ξεχωριστή θέση στην παγκόσμια αγορά.

Το 2015, μετά από 4 χρόνια διαρκούς ανάπτυξης, η εταιρεία Premium Brands πιστή στο όραμα της για προσφορά καινοτόμων προϊόντων που δίνουν λύσεις στους επαγγελματίες μπήκε δυναμικά στο χώρο του αλκοόλ, συστήνοντας τα READY TO SERVE COCKTAILS – CAIPI ONE.

Τα Cocktail αυτά απευθύνονται και αποτελούν αποτελεσματικό και αποδοτικό προϊόν για Café–Bar – Ξενοδοχεία – Κρουαζιερόπλοια - Εταιρείες Catering – Εκδηλώσεις – Συναυλίες – Club και όπου αλλού υπάρχει κοινό με διάθεση για κατανάλωση ποιοτικού ποτού σε καλή τιμή.

Tα έτοιμα Cocktail Caipi Οne ήταν διαθέσιμα στο Συνέδριο του ΣΕΤΕ 2016 και είχαν παρουσία με περίπτερο στις Τουριστικές εκθέσεις: Expo Hotel 2016 και 100% Hotel Show 2016. Στις εκθέσεις αυτές μάλιστα αποτέλεσαν σημαντικό πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

Η Premium Brands, μίλησε και ρώτησε ξενοδόχους και επαγγελματίες από τον Τουριστικό κλάδο σχετικά με τη διάθεση και κατανάλωση των Cocktail Caipi One που τα χρησιμοποιούν ήδη στα ξενοδοχειακά τους καταλύματα.

Ο Γιάννης Πνευματικάκης, διευθυντής Sensatori Atlantica Caldera στην Κρήτη, χρησιμοποίησε το 2016, για πρώτη φορά τα κοκτέιλ Caipi Οne στο ξενοδοχείο του. Συγκρατημένα αρχικά γιατί τα είχε δοκιμάσει ο ίδιος και του άρεσαν αλλά δεν μπορούσε να ξέρει ποια θα ήταν αντίδραση και αν θα υπήρχε θετική αποδοχή από τους πελάτες. Με χαρά διαπίστωσε ότι έγιναν αμέσως αποδεκτά από το σύνολο των πελατών. Πολλοί από τους πελάτες μίλησαν με ικανοποίηση για την καλή ποιότητα των ποτών.

Διαπιστώθηκε μάλιστα σημαντική διαφορά στο χρόνο προετοιμασίας από το προσωπικό των μπαρ, ενώ το αποτέλεσμα ήταν βέβαια εγγυημένο και σταθερό.

Όσον αφορά στο κόστος διάθεσης των Cocktail Caipi One, αποδείχτηκε πολύ γρήγορα στην πράξη, ότι ήταν πολύ μεγάλη η οικονομία που γινόταν στο κόστος αγοράς των αλκοολούχων ποτών.

Το τελικό συμπέρασμα ήταν ότι η χρήση των Cocktail Caipi One είναι πολύ συμφέρουσα για τα ξενοδοχεία, ειδικά για τα all inclussive που παρέχουν ελεύθερη κατανάλωση σε ποτά. Προσφέρουν μια πολύ καλή ποιότητα ενώ φαίνεται να κοστίζουν 50% λιγότερο.

O Νίκος Σταμούλος, Operation Manager, Lindos Imperial Hotel στη Ρόδος αναφερόμενος στην εμπειρία του από την διάθεση των Cocktail Caipi Οne στο ξενοδοχείο Lindos, είπε ότι έχουν εξαιρετική ποιότητα και βρήκε πολύ θετική την απόφαση να χρησιμοποιηθούν στο μπαρ του ξενοδοχείου. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην σταθερή ποιότητα που προσφέρουν, στο σταθερό κόστος παρασκευής του ποτού, ακριβώς επειδή είναι ήδη έτοιμο και απδείχτηκε ότι είναι είναι 50% χαμηλότερο. Ο κ. Σταμούλης αξιολόγησε τα Cocktail Caipi One θετικά από όλες τις πλευρές.

Ο Νίκος Στεργιόπουλος, Διευθυντής Ixia Grand Hotel στη Ρόδοςείπε ότι αρχικά χρησιμοποίησαν πιλοτικά τα Cocktail Caipi One, και διαπίστωσαν ότι οι πελάτες στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν κατάλαβαν διαφορά. Θεωρεί ότι η χρήση τους προσφέρει σημαντικό θετικό πλεονέκτημα ειδικά για τα καλά ξενοδοχεία που προσφέρουν και υπηρεσίες “All Inclussive” ακριβώς γιατί προσφέρουν σταθερή ποιότητα, μεγάλη οικονομία στο χρόνο προετοιμασίας των ποτών για το προσωπικό στα μπαρ και επομένως σημαντική οικονομία στα κόστη του ξενοδοχείου.

Ο Γιώργος Πελεκανάκης, Γενικός Διευθυντής των Μ-Hotels και Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων ΠΟΔΙΞ, επισκέφθηκε το περίπτερο της Premium Brands στην έκθεση Expo Hotel (19-21/11/2016 Tae Kwon Do). Δοκίμασε πολλά από τα READY TO SERVE COCKTAILS – CAIPI ΟΝΕ. Εντυπωσιάστηκε διαπιστώνοντας ότι είχαν ακριβώς τη ίδια γεύση με το αντίστοιχο Cocktail. Ήταν σαφές ότι τα ποτά που είχαν χρησιμοποιηθεί στην παρασκευή των Cocktail Caipi One, ήταν εξαιρετικής ποιότητας.

Μιλώντας με τους ανθρώπους της Premium Brands κατάλαβε αμέσως ότι οι τιμές πώλησης των ποτών προσέφεραν εξαιρετική σχέση τιμής προς απόδοση (value for money). Παραδέχτηκε μάλιστα ότι ήταν τελικά πολύ καλύτερα από ότι περίμενε και θεώρησε ότι η χρήση τους θα είναι πολύ αποδοτική για τα ξενοδοχεία που θα τα χρησιμοποιήσουν. Σημείωσε ότι είναι βέβαιο ότι θα προσφέρουν σημαντική οικονομία χρόνου στο προσωπικό των μπαρ και των beach-bar στην παρασκευή τους, γεγονός που θα ικανοποιεί τους πελάτες ιδίως στις περιόδους αιχμής και πληρότητας των ξενοδοχείων και ακόμα περισσότερο στα ξενοδοχεία που προσφέρουν all inclusive τουριστικό προϊόν.

Αξιολόγηση