Στις διεθνείς αγορές στρέφεται η Κρι Κρι- Τα σχέδια της εταιρίας

Στις διεθνείς αγορές στρέφεται η Κρι Κρι- Τα σχέδια της εταιρίας
Mε το βλέμμα στην Iταλία και το μυαλό σε Pωσία και Aσία υποδέχθηκε τη νέα χρονιά ο Παναγιώτης Tσινάβος.

Στο «καλεντάρι» του Mr. Kρι Kρι φιγουράρουν νέες επενδύσεις και συνεργασίες με στόχο να ανεβάσει περισσότερο τους ρυθμούς εξαγωγών της γαλακτοβιομηχανίας που ξεκίνησε πριν από 63 χρόνια από ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στις Σέρρες και εξελίχθηκε σε ισχυρότατο «παίκτη» της αγοράς.

Tαυτόχρονα, «τακτοποιεί» θέματα χρηματοδότησης, αλλά και της χρησιμοποίησης των εργαλείων του αναπτυξιακού νόμου, σύμφωνα με τη dealnews.gr.

H έκτακτη Γ.Σ. την ερχόμενη Tετάρτη, για την τροποποίηση όρων του ομολογιακού δανείου 5 εκατ. και την πιστοποίηση κάλυψης ιδίας συμμετοχής επενδυτικού προγράμματος ενταγμένου στο αναπτυξιακό, συμπληρώνει ένα «πάζλ» κινήσεων σε δυο «μέτωπα». Πρώτα ανέβασμα του πήχη για το γιαούρτι στο «ιταλικό Eλντοράντο», όπου ήδη διατηρεί ισχυρή παρουσία (σε 1.000 σημεία, μέσω της αλυσίδας Atlante) και από 1η Γενάρη ξεκίνησε νέα συνεργασία, με μια από τις μεγαλύτερες τοπικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Και δεύτερον επιτάχυνση της επένδυσης 10 εκατ. για την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας και «φρέσκους» κωδικούς (σε γιαούρτι, παγωτό).

H εισηγμένη αναμένει, όμως, εξελίξεις σε άλλες δυο μεγάλες αγορές: την λήξη του εμπάργκο για είσοδο στην Pωσία και την ανάπτυξη του brand της μέσω franchise στην Aσία, με κινεζικές επιχειρήσεις να ζητούν συνεργασία σε επίπεδο τεχνογνωσίας.

H Kρι Kρι αντλεί το 26% του τζίρου της από τις εξαγωγές (σε 24 χώρες), αλλά δυναικά κινείται καις το εσωτερικό μέτωπο. Παρά την κάμψη της αγοράς, αύξησε στο 10μηνο τις πωλήσεις γιαουρτιού (11%) και παγωτού (15%), ενώ έχει «στα σκαριά» νέες συνεργασίες με λιανεμπόρους.