Κέρδη για την Samsung παρά το φιάσκο με το Galaxy Note 7- Τα σχέδια της εταιρίας

Κέρδη για την Samsung παρά το φιάσκο με το Galaxy Note 7- Τα σχέδια της εταιρίας
Οι τελευταίοι μήνες ήταν σίγουρα πολύ δύσκολοι για την Samsung, αφού το φλεγόμενα Samsung Galaxy Note 7 έφεραν μεγάλη αναστάτωση στην εταιρεία, που είδε δισεκατομμύρια να χάνονται σε κόστη επιστροφών και χαμένες πωλήσεις.

Ωστόσο σύμφωνα με τις πληροφορίες, το τέταρτο τρίμηνο του 2016 η Samsung αναμένεται να καταγράψει το μεγαλύτερο κέρδος που είχε τα τελευταία 3 χρόνια.

Οι προβλέψεις της Samsung για το τέταρτο τρίμηνο του 2016, κάνουν λόγο για ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη τα οποία φτάνουν τα 7.2 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτά τα κέρδη είναι μεγάλη πρόοδος σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρσι, όταν και η Samsung είχε 5.2 δισεκατομμύρια κέρδη.

Η πρόβλεψη αυτή της Samsung, δείχνει ότι το οικονομικό κόστος που δέχθηκε από το Samsung Galaxy Note 7 απορροφήθηκε στο τρίτο τρίμηνο του 2016 και δεν επεκτάθηκε περαιτέρω, οδηγώντας έτσι σε ένα καλό τέταρτο τετράμηνο για την Samsung. Αν οι πληροφορίες επαληθευτούν, τότε αυτά τα κέρδη τριμήνου θα είναι τα καλύτερα τα 3 τελευταία χρόνια.

Τα σχέδια και οι στόχοι της εταιρίας για τοGalaxy S8

Το Samsung Galaxy S8 αναμένεται να ανακοινωθεί σε λιγότερο από δυο μήνες. Λογικά το περιμένουμε στην MWC 2017 τέλη Φεβρουαρίου, αλλά μπορεί να έρθει και λίγο αργότερα. Ήδη οι πληροφορίες θέλουν τη Samsung να θέτει ψηλά τον στόχο των πωλήσεων.

Σύμφωνα με αναφορές από τη Ν. Κορέα, η Samsung στοχεύει μέσα στη χρονιά να πουλήσει γύρω στα 60 εκατομμύρια Samsung Galaxy S8. Αναφέρεται ότι έχει ζητήσει από τους συνεργάτες της να ετοιμάσουν κομμάτια για 60 εκατ. smartphones.

Τα 60 εκατ. είναι ο υψηλότερος αριθμός συγκριτικά με τις τελευταίες ναυαρχίδες της σειράς Galaxy S. Το Samsung Galaxy S5 είχε πουλήσει 45 εκατ., το Samsung Galaxy S6 επίσης 45 εκατ., ενώ το Samsung Galaxy S7 αναμένεται να φτάσει στις 48 εκατ. πωλήσεις. Να πούμε ότι το Samsung Galaxy S4 είχε φτάσει 70 εκατ. πωλήσεις.

Το Fpress.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα
ΑΠΟΔΟΧΗ