Τα επεκτατικά σχέδια της Nestlé Hellas και η νέα εταιρεία

Τα επεκτατικά σχέδια της Nestlé Hellas και η νέα εταιρεία
Επενδυτικό πλάνο 8 εκατ. ευρώ σχεδιάζει να υλοποιήσει στην Ελλάδα η Nestlé εντός του 2017. Το νέο «στοίχημα» της εταιρείας είναι η επέκταση των μεριδίων αγοράς της στον κλάδο του παγωτού, καθώς από τη νέα χρονιά θα φανούν τα αποτελέσματα της δημιουργίας της νέας εταιρείας που ξεκίνησε σε συνεργασία με την R&R σε παγκόσμιο επίπεδο.

Παράλληλα, ο νέος CEO του ομίλου σε παγκόσμιο επίπεδο, ο οποίος και αναλαμβάνει το «τιμόνι» της εταιρείας, αναμένεται να προκαλέσει ντόμινο εξελίξεων, τα «απόνερα» των οποίων θα φτάσουν και στη χώρα μας.

Ως προς το επενδυτικό σκέλος, η Nestlé Hellas θα «ρίξει» στην εγχώρια αγορά επιπλέον 8 εκατ. ευρώ μέσω επενδύσεων, κυρίως στο κομμάτι του καφέ, όπου και αναβαθμίζει σημαντικά το εργοστάσιο στα Οινόφυτα. Η επένδυση αυτή, που ξεκίνησε εντός του 2016, έχει συνολικό ύψος 8,5 εκατ. ευρώ και αποτελεί τη βασική αιχμή του πλάνου ανάπτυξης της εταιρείας στη χώρα για το νέο έτος.

Συνολικά, στη διετία 2016-2017 η Nestlé επένδυσε στην Ελλάδα το ποσό των 18 εκατ. ευρώ, δίνοντας έμφαση στην αναβάθμιση των παραγωγικών δραστηριοτήτων της.

Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση δίνει η εταιρεία στον κλάδο του παγωτού, καθώς εντός του 2017 θα πάρει «σάρκα και οστά» η διεθνής συνεργασία με την εταιρεία R&R, η οποία και διαθέτει εξαιρετική τεχνογνωσία στον κλάδο.

Όπως ανέφερε η Nestlé, πρόσφατα σε συνεργασία με την R&R ολοκλήρωσε τις ενέργειες για τη δημιουργία της Froneri, της νέας κοινοπραξίας στον τομέα του παγωτού, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της και στην Ελλάδα. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η νέα αυτή κοινοπραξία «ανοίγει το δρόμο» και για ενδεχόμενη είσοδο στην αγορά του χύμα παγωτού, καθώς η R&R εξειδικεύεται στον τομέα αυτό. Ως προς το ζήτημα της εμπορικής ονομασίας, τόσο τα προϊόντα (παγωτά) όσο και η επωνυμία της Nestlé θα παραμείνουν, προκειμένου να μην υπάρξει καμία αναταραχή στην αγορά από την εταιρική εξέλιξη.

Πέραν των επιχειρηματικών εξελίξεων, ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δώσει η εταιρεία και στο ζήτημα της απασχόλησης των νέων, μέσω του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Needs YOUth. Η εν λόγω πρωτοβουλία είχε ξεκινήσει το Νοέμβριο του 2013 και πλέον ανανεώθηκε μέχρι το 2020. Στην Ελλάδα, για την πρώτη τριετία ο στόχος υπερκαλύφθηκε, καθώς ενώ η εταιρεία δεσμεύθηκε για 500 ευκαιρίες απασχόλησης (προσλήψεις και ευκαιρίες για πρακτική άσκηση και μαθητεία), τελικά δόθηκαν 571. Για το επόμενο σκέλος του προγράμματος, η Ελλάδα ανανέωσε τη δέσμευσή της με 450 νέες ευκαιρίες απασχόλησης (300 προσλήψεις και 150 ευκαιρίες κατάρτισης και μαθητείας) για το διάστημα 2017-2020. Επιπλέον, η εταιρεία προσέφερε συμβουλευτική καριέρας για 3.000 νέους ενώ, μέσα από το πρόγραμμα «Μπορούμε Εδώ» του Nescafé παρείχε εκπαίδευση με πιστοποίηση σε 400 νέους σε τομείς που έχουν ζήτηση στην Ελλάδα. Τέλος, όσον αφορά τη «Συμμαχία για τη Νέα Γενιά» η συνεργασία της με άλλες εταιρείες δημιούργησε ένα δίκτυο υποστήριξης που έδωσε σε περισσότερους νέους επιπλέον εφόδια για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Αξιολόγηση