Ανοδική πορεία για την Daikin στην ελληνική αγορά

Ανοδική πορεία για την Daikin στην ελληνική αγορά
Η διατήρηση της ανοδικής πορείας που παρουσιάζει την τελευταία τετραετία η Daikin στην Ελλάδα αποτελεί τον στόχο που έχει θέσει για τα επόμενα χρόνια η εγχώρια θυγατρική της ιαπωνικής εταιρείας, εκ των κορυφαίων παγκοσμίως στον χώρο του κλιματισμού, της επαγγελματικής ψύξης και της θέρμανσης.

Όπως ανέφερε σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής της Daikin, Ηλίας Κατσούλης, το 2016 κλείνει με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 38,9 εκατ. ευρώ όταν το 2015 ήταν στα 31,45 εκατ. ευρώ, ενώ ο στόχος είναι μέχρι το 2020 να έχουν ανέλθει στα 51 εκατ. ευρώ, επιστρέφοντας ουσιαστικά στα επίπεδα του 2007-2008, όταν και οι πωλήσεις είχαν φθάσει στο ζενίθ τους, σύμφωνα με την Ημερισία.

Στη συνέχεια, η κρίση έπληξε ολόκληρη την αγορά κλιματισμού με αποτέλεσμα το 2011 οι «απώλειες» να φθάνουν στο 50%, για να ξεκινήσει στη συνέχεια μία πορεία σταδιακής ανάκαμψης που αποδίδεται και στην είσοδο της Daikin, σε νέες κατηγορίες προϊόντων όπως είναι αυτός της θέρμανσης.

Σημειωτέον πως η εταιρεία θεωρείται αυτή τη στιγμή μίας από τις μεγαλύτερες στον χώρο του κλιματισμού, και είναι χαρακτηριστικό ότι στην κατηγορία των οικιακών κλιματιστικών το μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα φθάνει στο 10%.

Αξιολόγηση