Ποια αμερικανική αλυσίδα ρούχων μπαίνει στην ελληνική αγορά

Ποια αμερικανική αλυσίδα ρούχων μπαίνει στην ελληνική αγορά
H αμερικανική αλυσίδα ένδυσης αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά, με ένα νέο κατάστημα στον εμπορικότερο αθηναϊκό δρόμο, την οδό Ερμού. Ο λόγος για την Forever 21, η οποία αναπτύσσεται μέσω του master franchisee της, την εταιρία Tener Management Europe, ελληνικών συμφερόντων.

Πρόκειται για σημείο που έχει εξασφαλίσει η εταιρία στη συμβολή της Ερμού με την οδό Ευαγγελιστρίας, το οποίο στέγαζε παλαιότερα κατάστημα της αλυσίδας Sprider. Μετά την κατάρρευση της συγκεκριμένης αλυσίδας, το κατάστημα παρέμεινε κενό και ήδη ανακαινίζεται προκειμένου να στεγάσει το πρώτο κατάστημα της Forever 21, με την πιθανότητα τα εγκαίνιά του να πραγματοποιηθούν πριν τα Χριστούγεννα.

Υπενθυμίζεται πως η εταιρία Tener έχει αναλάβει την ευθύνη ανάπτυξης της αλυσίδας τόσο για την Ελλάδα όσο και για οκτώ ευρωπαϊκές αγορές (Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ελβετία και Πορτογαλία). Η συνεργασία αποτελεί μάλιστα τη μοναδική που έχει συνάψει η αμερικανική αλυσίδα, καθώς επεκτείνεται αυτόνομα στην υπόλοιπη Ευρώπη αλλά και στην Άπω Ανατολή.

Η Tener έχει ήδη ξεκινήσει την επίσημη εμπορική δραστηριοποίηση της αμερικανικής αλυσίδας με τα εγκαίνια καταστήματος στη Βουλγαρία. Ειδικότερα, το πρώτο σημείο της Forever 21 δημιουργήθηκε εντός του εμπορικού κέντρου Paradise Center, που εδράζεται στο κέντρο της Σόφιας. Η εταιρία επίσης έχει ήδη συνάψει συμβόλαιο μίσθωσης καταστήματος, εμβαδού 1.600 τ.μ., στο εμπορικό κέντρο ParkLake στο Βουκουρέστι, το οποίο αναμένεται να εγκαινιαστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου.

Επιπλέον, η εταιρία έχει συνάψει σχετικό συμβόλαιο για τη δημιουργία του πρώτου καταστήματός της στην Πολωνία. Συγκεκριμένα, πρόκειται να στεγαστεί στο εμπορικό κέντρο Galeria Północna στη Βαρσοβία, με ορίζοντα λειτουργίας το 2017.

Όσον αφορά τη Forever 21, η «απόβασή» της στην Ευρώπη πραγματοποιήθηκε στις αρχές του 2011, με ένα κατάστημα στη Βρετανία.

Η αλυσίδα για τα επόμενα χρόνια κινήθηκε προετοιμάζοντας το κέντρο logistics της στην Ολλανδία και στις αρχές του 2015 ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει 50 τουλάχιστον νέα σημεία πώλησης σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές (Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία κ.α.), εντός της τριετίας.

πηγή: euro2day.gr

Αξιολόγηση