Το ελληνικό νερό που κερδίζει τη μία διεθνή διάκριση μετά την άλλη

Το ελληνικό νερό που κερδίζει τη μία διεθνή διάκριση μετά την άλλη
Ακόμη μια σπουδαία πιστοποίηση λαμβάνει το φυσικό μεταλλικό νερό "Θεόνη", συγκεκριμένα το διεθνές πιστοποιητικό Emirates Quality Mark (EQM) από τον θεσμό Emirates Authority for Standarization and Metrology για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ο ανεξάρτητος φορέας πιστοποίησης και διασφάλισης ποιότητας, μετά από αυστηρούς ελέγχους στις εγκαταστάσεις του νερού Θέονη και την διαδικασία εμφιάλωσης, πιστοποιεί τη μοναδική ποιότητά του και επισφραγίζει τον τίτλο του ως «το καλύτερο εμφιαλωμένο νερό στον κόσμο». Το νερό Θεόνη αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως συνεχίζει σταθερά να χαράζει μια σπουδαία πορεία στις διεθνείς αγορές και να κατακτά και τους πιο δύσκολους κριτές.

Να υπενθυμίσουμε ότι τον περασμένο Μάρτιοστο Berkeley Springs της Δυτικής Βιρτζίνια, 700 νερά από όλο τον πλανήτη διαγωνίστηκαν στο 26ο ετήσιο Berkeley Springs International Water Tasting, τον παλαιότερο και σημαντικότερο γευστικό διαγωνισμό στον χώρο του νερού.Την πρώτη θέση στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού για το 2016 την κατέκτησε το φυσικό μεταλλικό νερό “Θεόνη”.

Το φυσικό μεταλλικό νερό "Θεόνη" αναβλύζει σε υψόμετρο περίπου 1100μ. από τις υπόγειες δεξαμενές της πηγής Γκούρας στην οροσειρά των Αγράφων και αποτελεί το μοναδικό νερό που εμφιαλώνεται απευθείας στην πηγή, χωρίς προσμίξεις ή διεργασίες, φτάνοντας στο ποτήρι του καταναλωτή χωρίς να αλλοιώνεται καθόλου η φυσική του γεύση.

Το εμφιαλωτήριο νερού (επένδυση ύψους 4. εκατ. ευρώ), το οποίο είναι το πλέον πρόσφατο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα, εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο του 2013 και αποτελούσε όνειρο ζωής του ελληνοαμερικάνου επιχειρηματία Βασίλη Τσέλιου.

Ο κ. Τσέλιος ο οποίος δραστηριοποιείται στην Αμερική στον χώρο των ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης, από τα τέλη της δεκαετίας του '80, όταν επισκέπτονταν την ιδιαίτερη του πατρίδα, συνδύαζε τις διακοπές με έρευνες για την ποιότητα των νερών της. Σήμερα την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας κατέχει ο γιός του Δημήτρης και μέσα στους άμεσους στόχους είναι η δημιουργία νέας γραμμής η οποία θα τριπλασιάσει την παραγωγή στο εργοστάσιο όπου ήδη απασχολούνται 40 άτομα.

Οι εξαγωγές καλύπτουν το 40% περίπου της παραγωγής με κύριες αγορές αυτές των ΗΠΑ, Καναδά, Ολλανδίας, Βελγίου, Γερμανίας, Σαουδικής Αραβίας, Η.Α. Εμιράτων, Κύπρου κ.α. Παράλληλα έχει ισχυρή παρουσία στην αγορά της Θεσσαλίας ενώ η εταιρεία είναι στην διαδικασία να δημιουργήσει πανελλαδικό δίκτυο διανομής. Οι εξαγωγές όμως, όπως αναφέρει ο κ. Λέλης, είναι η προτεραιότητα της εταιρείας με το ενδιαφέρον να στρέφεται κυρίως στην Αμερική και τον αραβικό κόσμο.

Αξιολόγηση