Ποια ελληνική startup εξαγοράστηκε για 20 εκατ. ευρώ

Ποια ελληνική startup εξαγοράστηκε για 20 εκατ. ευρώ
Η ελληνική startup Avocarrot εξαγοράστηκε από την Glispa Global Group έναντι 20 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Avocarrot ασχολείται με native mobile advertising ενώ το τίμημα της εξαγοράς δεν θα είναι μόνο σε μετρητά.

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τους Κωνσταντίνο Χρίστου, Γιώργο Ηρακλέους, Γιώργο Μακκούλη και Παναγιώτη Παπαγεωργίου, φίλους από το κολλέγιο και τον στρατό, που πολύ πριν πατήσουν τα 30 τους έχουν καταφέρει, μέσω της εφαρμογής τους για κινητά , να συνεργάζονται με παγκόσμιους κολοσσούς, όπως τις Coca Cola, Starbucks, Unilever, Nivea και L’Oreal.

Η εταιρεία έχει έδρα στην Αθήνα και το Σαν Φρανσίσκο και δραστηριοποιείται στον κλάδο του mobile advertising με ειδίκευση στη native διαφήμιση. Πρόκειται ουσιαστικά για διαφημίσεις που εντάσσονται στο περιεχόμενο και την αισθητική των κινητών εφαρμογών με μόνη διαφορά τη σήμανση ως «sponsored».

Η τεχνολογική πλατφόρμα Avocarrot Exchange αποτελεί marketplace για τέτοιες διαφημίσεις, με οφέλη για τους δημιουργούς περιεχομένου (κινητές εφαρμογές) και τους διαφημιζόμενους με 17x καλύτερη ανταπόκριση από τα παραδοσιακά banners, καλύτερη οικονομική απόδοση και εμπειρία για το χρήστη.

Η εταιρεία διαχειρίζεται >4 δισεκατομμύρια mobile ad impressions μηνιαίως και συνεργάζεται με 2.500 εφαρμογές.

Έχει λάβει χρηματοδότηση 2 εκατ. δολαρίωναπό επενδυτές στην Ελλάδα και διεθνώς, έχει αναδειχθεί μεταξύ των 8 καλύτερων εταιρειών εκτός ΗΠΑ από τη Google for Entrepreneurs και ψηφίστηκε ‘Next Big Thing’ στο συνέδριο Αd:Τech το 2013.

Το 2016 εντάχθηκε στο δίκτυο της Endeavor Greece. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το διεθνές site, η εξαγορά περιλαμβάνει και μετρητά και μετοχές.

«Μοιάζει με αυτό που κάνουν Facebook, Twitter και Pinterest για τις δικές τους εφαρμογές, αλλά εμείς προσφέρουμε τις δικές μας υπηρεσίες για εκείνες τις εφαρμογές που δεν έχουν τις πηγές που έχει π.χ το Facebook να δημιουργήσουν και να κάνουν optimize τις διαφημίσεις τους» αναφέρει ο Κωνσταντίνος Χρίστου.

Άμεσα οι 4 ιδρυτές της εταιρείας και οι 14 μηχανικοί της θα ενταχθούν στο δίκτυο της Glispa Global Group και οι δύο πλατφόρμες θα αποκτήσουν κοινό interface.

«Η Avocarrot φέρνει άμεση αξία στο Glispa Global Group και μαζί προσφέρουμε μια από τις κορυφαίες, ανεξάρτητες λύσεις στον χώρο της native διαφήμισης. Μετά από δύο εξαγορές αυτό τον χρόνο και το λανσάρισμα της πλατφόρμας Ampiri, είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε όσους αναπτύσσουν εφαρμογές να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους» αναφέρει ο Gary Lin, Ιδρυτής και CEO της Glispa Global Group σε δήλωσή του.

Παράλληλα, αξίζει να αναφερθεί ότι η Αvocarrot έχει δημιουργήσει και μια πλατφόρμα όπου γίνεται προγραμματιστικά η αγοραπωλησία διαφημίσεων. Οι διαφημιζόμενοι δίνουν τις προσφορές τους και σε πραγματικό χρόνο ο διαφημιστής με τη μεγαλύτερη προσφορά δείχνει τη δική του διαφήμιση στον τελικό χρήστη. Συνεργάζονται με μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο με κύριες αγορές τις ΗΠΑ, Δυτική Ευρώπη και Λατινική Αμερική.

H αγορά των Native Mobile Ads σήμερα κυμαίνεται στα 9 δισ. δολ. και αναμένεται να φτάσει το 2017 τα 40 δισ. δολάρια και σε λίγα χρόνια τα 100 δισ. δολάρια.

Αξιολόγηση