Το «χρυσό» deal στον κλάδο της διαφήμισης

Το «χρυσό» deal στον κλάδο της διαφήμισης
Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο, η Media.net, ανακοίνωσε την εξαγορά της απ’ την κινεζική κοινοπραξία Miteno με επικεφαλής τον Zhiyong Zhang για 900 εκατ. δολάρια.

H Media.net είναι μια απ’ τις πλέον αναπτυσσόμενες και κερδοφόρες επιχειρήσεις με τα έσοδα της να ξεπερνούν τα 232 εκατ. δολάρια το 2015. Σήμερα διαχειρίζεται περισσότερα από 450 εκατ. δολάρια από διαφημιστικά έσοδα μέσω της πλατφόρμας , πάνω από το 50% των οποίων προέρχονται από τους χρήστες κινητής τηλεφωνίας.

Επίσης, το 90% των συνολικών εσόδων της Media.net προέρχονται από τις ΗΠΑ. Η εταιρεία διαθέτει επτά γραφεία σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών γραφείων στο Ντουμπάι και στη Νέα Υόρκη και έχει περισσότερους από 800 εργαζόμενους.

Πρόκειται για την τρίτη πιο ακριβή εξαγορά τεχνολογικής εταιρείας στο χώρο της διαφήμισης, μετά την εξαγορά της AdMob απ’ τη Google για 750 δολάρια το 2010 και την εξαγορά της MoPub για 350 εκατ. δολάρια απ’ το Twitter το 2013, τη στιγμή που οι συγχωνεύσεις που αφορούν εταιρείες ad- tech μειώνονται διαρκώς.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών PitchBook Data υπήρχαν 43 συμφωνίες το πρώτο εξάμηνο του έτους, 45% λιγότερες από ότι την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Αξιολόγηση