H δανέζικη πολυεθνική που «ψηφίζει» Ελλάδα –Το σχέδιο των 20 εκατ. ευρώ

H δανέζικη πολυεθνική που «ψηφίζει» Ελλάδα –Το σχέδιο των 20 εκατ. ευρώ
Ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά η δανέζικη Jysk συνεχίζει να επενδύει σε νέα σημεία πώλησης με στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου 40 καταστημάτων πανελλαδικά, σύμφωνα με το πενταετές business plan που υλοποιεί και το οποίο προβλέπει επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ.

Την ερχόμενη εβδομάδα, την Πέμπτη 25 Αυγούστου, στις 9 το πρωί, η αλυσίδα καταστημάτων οικιακού εξοπλισμού θα ανοίξει το πέμπτο της κατάστημα στην Ελλάδα, στις Αχαρνές, στη συμβολή των λεωφόρων Καραμανλή & Θρακομακεδόνων. Το κατάστημα, επιφάνειας πωλήσεων 950 τ.μ., απασχολεί 10 υπαλλήλους, που αυξάνουν το συνολικό προσωπικό της εταιρείας στην Ελλάδα σε πάνω από 50 άτομα. Υπενθυμίζεται ότι η Jysk, που έχει παρουσία σε 43 χώρες (με πάνω από 2.300 καταστήματα και 20.000 υπαλλήλους), άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα πέρυσι τον Σεπτέμβριο και μέχρι το τέλος του 2015 εγκαινίασε άλλα 3 καταστήματα σε Λάρισα, Θεσσαλονίκη και Ελληνικό, καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα JYSK.gr. Η δανέζικη πολυεθνική πήρε το ρίσκο να επενδύσει στην Ελλάδα σε μια δύσκολη συγκυρία, κόντρα στο ρεύμα φυγής πολυεθνικών εταιρειών από τη χώρα μας και παρά την κρίση στην αγορά οικιακού εξοπλισμού, που έχει χάσει πάνω από το 50% της αξίας της από το 2010. Μάλιστα, επικρατεί ικανοποίηση για τις επιδόσεις του σήματος κατά το πρώτο έτος λειτουργίας -δεδομένων των συνθηκώνγεγονός που αποτέλεσε πρόκριμα για την εντατικοποίηση των επενδύσεων σε νέα καταστήματα αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό. Ας σημειωθεί ότι η εταιρεία φέρεται να έχει προσλάβει Έλληνα Development Manager, ενώ μέχρι πρότινος την ευθύνη για την ανάπτυξη του δικτύου είχε στέλεχος της δανέζικης πολυεθνικής. Επίσης, όπως επισημαίνουν στη «Nαυτεμπορική» στελέχη της εταιρείας, για τη νέα χρήση, Σεπτέμβριος 2016/Αύγουστος 2017, προβλέπεται αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης, καθώς βρίσκονται ήδη σε τελικό στάδιο σχετικές συμφωνίες για ενοικίαση ακινήτων. Τονίζουν ότι είναι σε εξέλιξη έρευνα αγοράς τόσο στην Αττική όσο και σε πολλές μεγάλες πόλεις και νησιά της Ελλάδας, όπου η διοίκηση της Jysk επιθυμεί να τοποθετήσει το σήμα της. Στόχος της στρατηγικής της δανέζικης εταιρείας είναι η εύρεση ακινήτων συγκεκριμένων προδιαγραφών εντός του οικιστικού ιστού, καθώς το μοντέλο της είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να κερδίζει μερίδιο από τους μικρούς παίκτες της αγοράς που δεν διαθέτουν πλήρες portfolio προϊόντων επίπλωσης και οικιακού εξοπλισμού (από στρώματα, παπλώματα, λευκά είδη και έπιπλα, μέχρι είδη διακόσμησης και προϊόντα καθημερινής χρήσης για το σπίτι). Ταυτόχρονα διεκδικεί πελατεία από τους leader της αγοράς που είναι τοποθετημένοι εκτός πόλης. Η εταιρεία, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων ο Γιώργος Τσιρώνης, περιφερειακός διευθυντής της Jysk, «…προσφέρει εύκολη πρόσβαση των πελατών χωρίς να χρειάζεται να διανύσουν πολλά χιλιόμετρα»

Πηγή: Ναυτεμπορική

Αξιολόγηση