Ποιες εταιρείες θέλουν να «ενώσουν» το Πέραμα με τη Σαλαμίνα

Ποιες εταιρείες θέλουν να «ενώσουν» το Πέραμα με τη Σαλαμίνα
Στο επόμενο στάδιο του διαγωνισμού β’ φάσης ανταγωνιστικού διαλόγου περνούν και οι τρεις φορείς που εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για το έργο παραχώρησης «Μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συν τήρηση και εκμετάλλευση του έργου της υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαμίνας», προϋπολογισμού 300 εκατ.

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του υπ. Υποδομών, στον ανταγωνιστικό διάλογο που θα ακολουθήσει θα λάβουν μέρος: Η ΜΕΤΚΑ, η ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία των Vinci Concessions SAS -Vinci Highways SAS Άκτωρ Παραχωρήσεις. Η τρίτη φάση της διαδικασίας είναι η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών. Διχασμένοι οι κάτοικοι Όπως είναι γνωστό πρόκειται για ένα έργο που συζητείται εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα, με τους κατοίκους του νησιού να είναι δι χασμένοι ως προς την αναγκαιό τητά του.

Όπως είναι φυσικό, έν τονα αντιδρούν οι ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι στα πλοία που σή μερα διεκπεραιώνουν τις μετακι νήσεις από και προς το νησί της Σαλαμίνας. Το έργο της υποθα λάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαμίνας Περάματος αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας μήκους περίπου 1,1 χλμ με τις εκατέρωθεν προσβάσεις της (συνολικό μήκος έργου περί τα 3χλμ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάματος μέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων.

Περιλαμβάνει και τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας μήκους περίπου 14,5 χλμ. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, το οδικό τμήμα θα εκτείνεται από την υπάρχουσα Λεωφόρο Σχιστού Σκαραμαγκά, με την οποία συνδέεται με ανισόπεδο κόμβο, οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραμαγκά και μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάματος όπου δημιουργείται κόμβος για τη σύνδεσή του με την υφιστάμενη οδό Περάματος Κερατσινίου Πειραιά.

Ακολουθεί η υποθαλάσσια ζεύξη με οδική σήραγγα και στη συνέχεια όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου κατ’ επέκταση της υπάρχουσας οδικής σύνδεσης της νήσου Αγίου Γεωργίου με τον Ναύσταθμο.