Η επεκτατική πολιτική της H&M στην Ελλάδα – Τα επόμενα βήματα

Η επεκτατική πολιτική της H&M στην Ελλάδα – Τα επόμενα βήματα
Στις 7 Ιουλίου εγκαινιάζεται το νέο κατάστημα της H&M στην Κρήτη, ενώ η εταιρεία ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμη σημείο πώλησης στο δίκτυό της στους επόμενους μήνες, στη Βέροια, ενισχύοντας έτσι την παρουσία της στην Ελλάδα (με 35 καταστήματα).

Ειδικότερα, η H&M ανακοίνωσε το άνοιγμα του δεύτερου καταστήματός της στην Κρήτη και του πρώτου στην πόλη του Ηρακλείου. Η εταιρεία σχεδιάζει ειδική εκδήλωση για να υποδεχθεί το κοινό στο νέο τριώροφο H&M κατάστημα των 1.600 τ.μ., που θα προσφέρει γυναικεία, αντρική, εφηβική και παιδική μόδα και θα βρίσκεται σε ένα από τα πιο εμπορικά σημεία του Ηρακλείου στην οδό 25ης Αυγούστου 64-66.

«Το Ηράκλειο είναι μια από τις πιο σημαντικές και όμορφες πόλεις της Ελλάδας και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ανοίγουμε ένα νέο, full concept κατάστημα σε ένα τόσο κομβικό σημείο. Η H&M επεκτείνεται και κάνει μακροχρόνιες επενδύσεις για να χτίσει ένα ακόμη πιο ισχυρό brand στην Ελλάδα, ενώ υπάρχει ζήτηση για νέο προσωπικό και εσωτερική εξέλιξη» σχολίασε σχετικά η Sandrine Galparoli, Country Manager Ελλάδος, Κύπρου και Βουλγαρίας.

Τέλος, η H&M γνωστοποίησε τα σχέδιά της να προχωρήσει στο άνοιγμα του 35ου καταστήματός της για όλη την οικογένεια στην πόλη της Βέροιας. Το κατάστημα αναμένεται να ανοίξει εντός του 2016 και θα αποτελεί το πρώτο κατάστημα της εταιρείας στη συγκεκριμένη πόλη.

Υπενθυμίζεται ότι η Η&Μ Ελλάδος είναι υποκατάστημα της Η&Μ Group και ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Μάρτιο του 2007 στην Αθήνα. Σήμερα διαθέτει μια αλυσίδα που απαριθμεί 33 καταστήματα σε 12 πόλεις της Ελλάδας: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Βόλο, Ιωάννινα, Ξάνθη, Καλαμάτα, Κομοτηνή, Πάτρα, Κόρινθο και Χανιά

Αξιολόγηση