Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα της επιχείρηση σας στις ξένες αγορές

Πώς να προωθήσετε τα προϊόντα της επιχείρηση σας στις ξένες αγορές
Η διείσδυση ενός προϊόντος σε οποιαδήποτε διεθνή αγορά είναι ένας από τους τρόπους διάσωσης της επιχείρηση σας. Πολλοί είναι οι Έλληνες επιχειρηματίες που επιλέγουν να τονώσουν τις πωλήσεις τους κατα αυτό τον τρόπο.

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Βιομηχάνων της Ιταλίας, Carlo Banfi, υπεύθυνος Διεθνοποίησης Ιταλικών Εταιρειών, αναφέρθηκε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για αυτό το θέμα,τονίζοντας χαρακτηριστικά, «όλα είναι δυνατά αρκεί κανείς να κινείται με πυξίδα και όχι, με βάρκα την ελπίδα».

Αναγνωρίζοντας ότι οι λαοί της Μεσογείου «έχουμε κοινό τη μεγάλη δυσκολία στον από κοινού αγώνα για την επίτευξη ενός σκοπού», ο κ. Banfi μας τόνισε ότι «βλέπεις επιχειρηματίες άλλων ευρωπαϊκών χωρών -Γερμανία- να συμμετέχουν δυναμικά και ομαδοποιημένα σε Διεθνείς εκθέσεις, ενώ στον αντίποδα, βλέπεις μοναχικούς καβαλάρηδες να προσπαθούν να καλπάσουν».

Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ότι η συμμετοχή επιχειρηματιών σε Διεθνείς Εκθέσεις είναι ένα από τα βασικά βήματα που πρέπει κάποιος να κάνει προκειμένου να βρει…πελάτες, αλλά όπως διευκρίνισε « μόνο ισχυρές ομάδες, που μοιράζονται το ίδιο όραμα και δεν λειτουργούν για το ατομικό τους συμφέρον, μπορούν να κλείσουν δουλειές, ανταποκρινόμενοι στις ποσότητες που απαιτούνται και πετυχαίνοντας έτσι μία από τις καλύτερες τιμές, αν όχι την καλύτερη, αλλά και διάρκεια παραμονής των προϊόντων τους σε μια ξένη αγορά».

Επιπλέον, όπως μας επισήμανε, ένα από τα πρώτα βήματα που πρέπει κάποιος να κάνει προκειμένου να κάνει επιτυχώς δουλειές στο Διεθνές περιβάλλον, είναι να «φροντίσει να έχει την καλύτερη δυνατή γνώση της αγοράς στην οποία θέλει να δραστηριοποιηθεί, να μάθει τους κανόνες λειτουργίας της και να δείξει σεβασμό στις ιδιαιτερότητες που ενδεχομένως έχει».

Όπως μας εξήγησε «για να προσελκύσεις πελάτες δεν αρκεί μόνο το χαμόγελο και τα μεγάλα λόγια. Απαιτείται σοβαρότητα και συνέπεια. Οφείλει ο επιχειρηματίας να καλομαθαίνει τους πελάτες του, ιδίως όταν επιδιώκει την παραμονή και άνθισή του σε μια ξένη αγορά».

Παράλληλα, ο κ. Banfi, υπογράμμισε τη σπουδαιότητα του αντιπροσώπου σε μια ξένη αγορά, λέγοντας χαρακτηριστικά «το να έχει κάποιος δύο και τρεις αντιπροσώπους δεν θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, ενώ μάλιστα και σε κάποιες χώρες είναι παράνομο» και πρόσθεσε «η εύρεση του σωστού ανθρώπου σε μια ξένη αγορά, που θα φροντίσει για τα προϊόντα που ένας επιχειρηματίας επιθυμεί να εισάγει σε αυτήν, είναι ο πιο σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της ολοκλήρωσης του Project».

Μεταξύ άλλων ο ίδιος μας επισήμανε ότι τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα τυγχάνουν «πολύ καλής» αποδοχής στο εξωτερικό-μίλησε κυρίως για τα φέτα και ελαιόλαδο- και τόνισε τη σπουδαιότητα της πιστοποίησης, του σωστού μάρκετινγκ, αλλά και της συσκευασίας, το design της οποίας διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο.

Αξιολόγηση