Η «ρόζ» αλυσίδα που βλέπει τις πωλήσεις της να «τρέχουν»

Η «ρόζ» αλυσίδα που βλέπει τις πωλήσεις της να «τρέχουν»
Με διψήφιο ποσοστό αναπτύσσονται οι πωλήσεις της Pink Woman, ελληνικής αλυσίδας γυναικείας ένδυσης και αξεσουάρ, που αριθμεί πάνω από 85 καταστήματα.

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας που αναπτύσσεται με τη μέθοδο franchise, κατά την οικονομική χρήση 2014/2015 (1/7/2014 -30/6/2015) ανήλθε σε 27,76 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 24% συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση (22,36 εκατ. ευρώ).

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 2,8 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 132% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση (1,2 εκατ. ευρώ), ενώ τα κέρδη προ φόρων υπερτριπλασιάστηκαν αγγίζοντας τα 2 εκατ. ευρώ από 563.479 ευρώ αντίστοιχα.

Σημειώνεται επίσης ότι η εταιρεία αύξησε το σύνολο των υποχρεώσεών της στα 7,2 εκατ. ευρώ από 5,6 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, ενώ αύξησε τα ίδια κεφάλαιά της κατά την εξεταζόμενη περίοδο κατά 18,45%, στα 7,3 εκατ. ευρώ από 5,64 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Επίσης στη λήξη της οικονομικής χρήσης 2014/2015 το σύνολο του ενεργητικού της εταιρείας ανερχόταν σε 13,9 εκατ. ευρώ από 11,3 εκατ. ευρώ στη λήξη της προηγούμενης χρήσης, ήτοι αύξηση 23,7%.

Σημειώνεται ότι η Pink Woman, που δραστηριοποιείται στην αγορά προσιτής μόδας από το 2004 (που ιδρύθηκε στην Καβάλα), με παρουσία στη χονδρική αλλά και στη λιανική, πέραν του ταχέως αναπτυσσόμενου δικτύου της στην Ελλάδα ενισχύει την παρουσία της και στο εξωτερικό όπου μεταξύ άλλων δραστηριοποιείται σε Κύπρο, Ιορδανία, Αλβανία και Ντουμπάι.

Πηγή: Ναυτεμπορική

Αξιολόγηση