Η συνεργασία του Σκλαβενίτη με ελληνική startup - Τι αλλάζει στα δεδομένα

Η συνεργασία του Σκλαβενίτη με ελληνική startup - Τι αλλάζει στα δεδομένα
Η συνεργασία με τον όμιλο Σκλαβενίτη ανοίγει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης του δικτύου χρηστών, ιδιαίτερα στην περιοχή της Αττικής.

Σημαντική συνεργασία με την γνωστή αλυσίδα σουπερ μάρκετ Σκλαβενίτης σύναψε η ελληνική start up, Pockee που φιλοδοξεί να μεταφέρει όλα τα κουπόνια σούπερ μάρκετ στο κινητό.

Ο όμιλος Σκλαβενίτη ο οποίος ενσωματώνει τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης αλλά και τα Cash & Carry TheMart (πρώην Makro) πρόκειται για μια 100% Ελληνική εταιρία που αριθμεί 110 καταστήματα λιανικής σε όλη την Αττική, 1 στην Κόρινθο και 38 στην Κρήτη (με την επωνυμία Χαλκιαδάκης). Ακόμη διαθέτει 9 καταστήματα Cash & Carry (με την επωνυμία TheMart).

Στο πλαίσιο αυτό η Σκλαβενίτης προσφέρει μια ακόμη σημαντική υπηρεσία στους πελάτες που επισκέπτονται καθημερινά τα καταστήματά της, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά κουπόνια μέσω του Pockee, για ακόμη καλύτερες τιμές.

Μέσω της συνεργασίας αυτής, η Σκλαβενίτης προσφέρει στους πελάτες της μια νέα υπηρεσία, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά κουπόνια μέσω του Pockee, για ακόμη καλύτερες τιμές.

Περισσότεροι από 150.000 καταναλωτές έχουν εμπιστευτεί μέχρι στιγμής την εφαρμογή Pockee, ώστε να χρησιμοποιήσουν τις αποκλειστικές προσφορές σούπερ μάρκετ που τους προσφέρει.

Όπως αναφέρεται από την Pockee, η συνεργασία με τον όμιλο Σκλαβενίτη ανοίγει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης του δικτύου χρηστών, ιδιαίτερα στην περιοχή της Αττικής.

Να σημειωθεί πως η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και από το web, στο www.pockee.com, χωρίς να χρειάζεται χρήση smartphone, ενώ έχει εμπλουτιστεί με σημαντικές επιπλέον λειτουργίες, όπως η δημιουργία λίστας αγορών με δυνατότητα άμεσου υπολογισμού του χρηματικού οφέλους, κοινής χρήσης με κοντινά πρόσωπα και πολλά άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.

Η συνεργασία με τον όμιλο Σκλαβενίτη αποτελεί ορόσημο στην μέχρι τώρα ανοδική πορεία του Pockee, ενώ ανοίγει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης του δικτύου χρηστών , ιδιαίτερα στην περιοχή της Αττικής.

Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε πρώτη φάση στα 111 καταστήματα λιανικής της Σκλαβενίτης, ενώ σύντομα σχεδιάζεται και η επέκτασή της υπηρεσίας στα Cash & Carry TheMart.

Αξιολόγηση