Το ελληνικό λάδι που κατακτά τις διεθνείς αγορές

Το ελληνικό λάδι που κατακτά τις διεθνείς αγορές
Το ελληνικό λάδι είναι γνωστό στις ξένες αγορές, αλλά για να γίνει πιο ανταγωνιστικό από τα άλλα ελαιόλαδα άλλων χωρών, πρέπει να έχει ελκυστική συσκευασία.

Αυτό ακριβώς επιχειρεί τοκαινούριο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο «anassa».

Η εταιρία «Ανάσσα» βρίσκεται στο χώρο του ελαιολάδου απο το 1910 και είναιστο Βαρθολομιό Ηλείας.Επιλέγει αποκλειστικά Κορωνέικη ελιά απο συγκεκριμένη περιοχή κοντά στο ελαιοτριβείο της.

Το λογότυπο και η δημιουργία της συσκευασίας έγινε από την εταιρία A bit Of Greece, η οποία ειδικεύεται στο Marketing και στο Εξαγωγικό Marketing.

Ένα νέο Premium Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο ετοιμάζεται να κατακτήσει τις ξένες αγορές

Η Founder της A bit Of Greece και International Marketing Consultant, Βίκυ Πέππα μας είπε σχετικά: "Η συσκευασία ενός προϊόντος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς ο καταναλωτής αγοράζει ένα προιόν με βάση το αν του αρέσει ή όχι η συσκευασία και στη συνέχεια αν του αρέσει το περιεχόμενο, όταν το δοκιμάσει, το ξαναγοράζει. Ένα εξαιρετικά ποιοτικό προϊόν σε κακή συσκευασίας δεν έχει απολύτως καμία πιθανότητα επιτυχίας, ενώ αντίθετα, ένα κακής ποιότητας προϊόν, σε καλή συσκευασία έχει τουλάχιστον πιθανότητα πρώτης αγοράς. Ο συνδυασμός καλής ποιότητας και ελκυστικής εμφάνισης είναι που αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας.

Λόγω της κατάστασης στην ελληνική αγορά, η αναζήτηση νέων αγορών είναι μονόδρομος πλέον, για πολλές κατηγορίες προϊόντων αλλά και υπηρεσιών. Οι ευκαιρίες στις διεθνείς αγορές είναι μεγάλες, αρκεί κάποιος να μπορεί να προβάλει σωστά το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα. Η ποιότητα των ελληνικών τροφίμων είναι ιδιαίτερα υψηλή και αυτό θα πρέπει να φαίνεται με την πρώτη ματιά. Δεδομένου ότι δεν μπορούμε εύκολα να είμαστε ανταγωνιστικοί στο κόστος (τα κόστη παραγωγής στην χώρα μας είναι υψηλότερα από άλλες χώρες και έτσι εκ των πραγμάτων τα τελικά προϊόντα είναι ακριβότερα από αντίστοιχα προϊόντα άλλων χωρών), θα πρέπει να ανταγωνιστούμε στην ποιότητα και η δημιουργία premium προϊόντων είναι σε πολλές περιπτώσεις, η βέλτιστη λύση.

Μια επιτυχημένη συσκευασία θα πρέπει φυσικά να είναι ενδιαφέρουσα για τον καταναλωτή, όσον αφορά στο χρώμα, στο γραφισμό, στο λογότυπο κτλ, αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν και να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό. Βεβαίως στον βωμό της εμφάνισης δεν θα πρέπει ποτέ να θυσιάζουμε την ασφάλεια γιατί ο βασικός στόχος της συσκευασίας είναι να διατηρεί το προϊόν μας ασφαλές και σε άριστη κατάσταση μέχρι και την ημερομηνία λήξης του".