Ποια αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης αύξησε τις πωλήσεις της μέσω capital controls

Ποια αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης αύξησε τις πωλήσεις της μέσω capital controls
Την ώρα που τα capital controls έχουν πλήξει ως επί το πλείστον τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, μια αλυσίδα καταστημάτων όχι μόνο αντιστάθηκε αλλά αύξησε κι όλας τις πωλήσεις της.

Ο λόγος για τηνσουηδική αλυσίδα καταστημάτων ένδυσης Hennes & Mauritz (H&M) η οποια κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της τον φετινό Σεπτέμβριο κατά11%σε σχέση με τον ίδιο μήνα της περσινής χρονιάς.

Στις 24 Σεπτεμβρίου, η εταιρία είχε ανακοινώσει ότι οι πωλήσεις των πρώτων 22 ημερών του Σεπτεμβρίου εμφάνιζαν αύξηση 12%, καθώς οι θερμοκρασίες σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές είχαν επιστρέψει σε κανονικά επίπεδα μετά από τον ασυνήθιστά ζεστό Αύγουστο.

Ο συνολικός αριθμός των καταστημάτων της αλυσίδας ανερχόταν σε 3.733 στις 30 Σεπτεμβρίου 2015, έναντι 3.338 στις 30 Σεπτεμβρίου 2014.

Η ποσοστιαία μεταβολή των πωλήσεων του Οκτωβρίου αναμένεται να δημοσιευθεί στις 16 Νοεμβρίου.

Αξιολόγηση