Πόσα «τζιράρει» η Lidl στην Ελλάδα –Τα νέα σχέδια

Πόσα «τζιράρει» η Lidl στην Ελλάδα –Τα νέα σχέδια
Για την Lidl Hellas ελάχιστα οικονομικά στοιχεία βλέπουν κάθε χρόνο το φως της δημοσιότητας. Το γεγονός ότι η εταιρεία έχει επιλέξει να μην λάβει τη μορφή ΑΕ ή ΕΠΕ, της εξασφαλίζει το δικαίωμα να μην δημοσιεύει ισολογισμό. Έτσι, οι πληροφορίες, φτάνουν πάντοτε με το… σταγονόμετρο.

Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες που δημοσιεύονται στην σημερινή έκδοση της «Ναυτεμπορικής» αναφέρουν ότι το 2014 ήταν μια καλή χρονιά για την γερμανικών συμφερόντων πολυεθνική καθώς ο τζίρος της έκλεισε με αύξηση της τάξεως του 2%. Τι σημαίνει αυτό; Ότι τα περίπου 221 σημεία πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα απέδωσαν αθροιστικό τζίρο της τάξεως των 1,27 δισεκατομμυρίων ευρώ. Δηλαδή, μόνο η Lidlσυγκεντρώνει πλέον έσοδα που αντιστοιχούν περίπου στο 0,7% του ΑΕΠ.

Η αλυσίδα έχει ήδη έτοιμα τα επόμενα σχέδια η υλοποίηση των οποίων μπορεί να καθυστέρησε λόγω capitalcontrolsαλά από ότι φαίνεται θα γίνει. Μεταξύ των αλλαγών που θα διαπιστώσουν οι καταναλωτές θα είναι η δημιουργία «ζεστών γωνιών» σε όλα τα καταστήματα ανά την επικράτεια (σ.σ σήμερα «φούρνοι» λειτουργούν στο 75% των καταστημάτων) ενώ αλλαγές στην λειτουργικότητα και την αισθητική των καταστημάτων θα υπάρξουν σχεδόν σε όλα τα καταστήματα.

Αξιολόγηση