Οι δύο κολοσσοί του εμπορίου που έρχονται πιο... κοντά

Οι δύο κολοσσοί του εμπορίου που έρχονται πιο... κοντά
Αναμφισβήτητα η κρίση έχει πλήξει την αγορά και το εμπόριο, για τον λόγο αυτό οι εταιρίες προβαίνουν συνεχώς σε έναν αέναο ανταγωνισμό της προσφοράς για να κερδίσουν πελάτες.

Εκτός από την στρατηγική της προσφοράς, πολλές φορές συνάπτουν συνεργασίες με άλλες εταιρίες με σκοπό να κάνουν πιο ελκυστικά τα προϊόντα τους - υπηρεσίες τους προς το κοινό.

Ενδεικτικό παράδειγμα είναι η συνεργασία της Κωτσόβολος με την ΙΚΕΑ, οι οποίες εν όψει της έναρξης της φοιτητικής χρονιάς συμπράττουν, δίνοντας στους πελάτες τους κίνητρο να επιλέξουν προϊόντα και από τις δύο εταιρείες -από έπιπλα μέχρι λευκές συσκευές, μικροσυσκευές και είδη τεχνολογίας- με κοινά οφέλη.

Στα καταστήματα Κωτσόβολος, οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να στήσουν το φοιτητικό τους σπίτι, επιλέγοντας μέσα από μία τεράστια γκάμα προϊόντων, από λευκές συσκευές έως μικροσυσκευές και είδη τεχνολογίας. Επιπλέον με αγορές από 500€ και πάνω, κερδίζουν κουπόνι αγορών 60€ για τα καταστήματα της ΙΚΕΑ για να μπουν στο νέο τους σπίτι με τις πιο λειτουργικες και καλοσχεδιασμένες λύσεις.

Παράλληλα, επιλέγοντας να κάνουν τις αγορές τους από τα καταστήματα της IKEA και με αγορές 500€ και πάνω, οι φοιτητές κερδίζουν κουπόνι αγορών 60€ για όλα τα καταστήματα Κωτσόβολος.

Αξιολόγηση