Αύξηση τζίρου στα καταστήματα την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων

Αύξηση τζίρου στα καταστήματα την περίοδο των ενδιάμεσων εκπτώσεων
Αύξηση σε ποσοστό 5% κατέγραψε ο τζίρος των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της ενδιάμεσης εκπτωτικής περιόδου 1-10 Μαΐου 2015, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του Συνδέσμου η εκπτωτική περίοδος ήταν μικρότερης διάρκειας από την περυσινή κατά μία ημέρα (10 Μαΐου Κυριακή αργία).

Οι καταναλωτές τις πρώτες ημέρες ήταν διστακτικοί στη συνέχεια και μετά από την πρόσκαιρη θετική εξέλιξη που παρουσίασαν οι συνομιλίες με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς στις 6/5 αναθάρρησαν και πραγματοποίησαν τον μεγαλύτερο όγκο των αγορών τους τις τρεις τελευταίες ημέρες των εκπτώσεων.

Ειδικά η Κυριακή 3/5/2015, παρόλα τα προβλήματα των έκνομων ενεργειών που συμπεριλάμβαναν και κλείσιμο καταστημάτων, έδειξε μια πτώση τζίρου μόνο 3% από την περυσινή αντίστοιχη ημέρα, σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ.

Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση, ο ΣΕΛΠΕ θεωρεί ικανοποιητικό το αποτέλεσμα, αν ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι την ίδια ημέρα διοργανώθηκε και ο ημιμαραθώνιος Αθήνας, κλείνοντας ουσιαστικά την πρόσβαση στο κέντρο, αλλά και τις διαδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν. Παρόλα τα ανωτέρω η αγορά, σημείωσε αύξηση τζίρου που ανήλθε στο 5%.

Σύμφωνα με τον ΣΕΛΠΕ, από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι ο καταναλωτής έχει αγκαλιάσει το θεσμό των ενδιάμεσων εκπτώσεων συμπεριλαμβανομένων και των Κυριακών πιστεύοντας ότι εξυπηρετεί τις ανάγκες του κυρίως αυτό το διάστημα της δύσκολης συγκυρίας που βρίσκεται η χώρα μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ