Στους Γερμανούς πέρασε η ελληνική startup e-FOOD

Στους Γερμανούς πέρασε η ελληνική startup e-FOOD
Στον έλεγχο της Delivery Hero πέρασε το ελληνικό startup e-FOOD, που δραστηριοποιείται στον τομέα των online παραγγελιών έτοιμου φαγητού. Το e-FOOD στα 3,5 χρόνια λειτουργίας του, έχει εξυπηρετήσει περισσότερες από 2.500.000 παραγγελίες.


Σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Παμίνο Κυρκίνη, το e-food έχει εξυπηρετήσει μόνο το 2014 όταν και η εταιρεία άρχισε να «γκαζώνει», πάνω από 1 εκατ. παραγγελίες.

«Ως τότε είχαμε περί τις 1.600 παραγγελίες κάθε μέρα. Εκτοτε αναπτυσσόμαστε με έναν ρυθμό 30%-35% κάθε μήνα».
Σήμερα, εξυπηρετεί περισσότερες από 11.000 παραγγελίες την ημέρα, με 3.000 συνεργαζόμενα καταστήματα σε 42 πόλεις και 200.000 εγγεγραμμένους χρήστες, ενώ απασχολεί 67 άτομα προσωπικό με μέση ηλικία 27 ετών.
Η Delivery Hero με βασικό μέτοχο το γερμανικό όμιλο Rocket Internet, ανακοίνωσε την εξαγορά και της τουρκικής ιστοσελίδας παραγγελιών έτοιμου φαγητού Yemeksepeti, η οποία αποτελεί έναν εκ των επενδυτών της, επίσης, ελληνικής ιστοσελίδας ηλεκτρονικού delivery, clickdelivery.gr.
Η απόκτηση της τουρκικής Yemeksepeti έναντι 589 εκατ. δολ. -η μεγαλύτερη εξαγορά που έχει γίνει ποτέ στον συγκεκριμένο κλάδο- αλλά και της ελληνικής e-FOOD, σηματοδοτεί την περαιτέρω διεθνοποίηση της γερμανικής εταιρείας στην αγορά του online delivery φαγητού και αποτελεί ένδειξη συγκέντρωσης στον κλάδο σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η Delivery Hero δραστηριοποιείται στο χώρο του online delivery φαγητού σε 34 χώρες, με περισσότερους από 1.500 εργαζόμενους στο δυναμικό της. Ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2011 και σήμερα εξυπηρετεί 10.000.000 παραγγελίες σε καθημερινή βάση, ενώ συνεργάζεται με 100.000 εστιατόρια. Μέσω της εξαγοράς της e-FOOD, που ξεκίνησε τη δραστηριότητα της στις αρχές του 2012, το ελληνικό startup τίθεται υπό την επιχειρηματική ομπρέλα της Rocket Internet. Η τελευταία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2007 και σήμερα απασχολεί 30.000 εργαζομένους σε 110 χώρες και 6 ηπείρους. Στόχος της εταιρείας είναι να καθιερωθεί ως το μεγαλύτερο δίκτυο online επιχειρήσεων στον κόσμο εκτός Αμερικής και Κίνας, κάτι που επιβεβαιώνει με τις συνεχείς επενδύσεις της σε startups ανά τον κόσμο.

Αξιολόγηση