Μια... πατάτα δημιουργεί θέσεις εργασίας στην επαρχία

Μια... πατάτα δημιουργεί θέσεις εργασίας στην επαρχία
Όταν μια εταιρεία παραγωγής, μια τράπεζα και ένα σουπερμαρκετ συνεργάζονται, ακόμη και ένα απλό αγροτικό προϊόν όπως είναι η πατάτα, μπορεί να δείξει το κοινωνικό της πρόσωπο. Μια συνεργασία πήρε σάρκα και οστά. Οι καταναλωτές σύντομα θα βρουν ένα ποιοτικό προϊόν στα ράφια του Βασιλόπουλου. Αγοράζοντάς το θα γνωρίζουν ότι αυτό το προϊόν είναι η προσπάθεια να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, να παραχθεί ποιοτικό ελληνικό προϊόν και να μην εγκαταλειφθεί η ελληνική ύπαιθρος. 

Η διοίκηση της Mc Cain Hellas γίνεται αρωγός σε μια επιχειρηματική προσπάθεια που στόχο έχει την έμπρακτη στήριξη των τοπικών κοινωνιών σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, συμβάλλοντας στην αύξηση της απασχόλησης των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της γεωργίας και δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα ελληνικό κοινωνικό προϊόν στην κατηγορία των φρέσκων λαχανικών, το οποίο καλλιεργείται πλέον επί ελληνικού εδάφους και πληροί τα στάνταρντ ενός προϊόντος ανώτερης ποιότητας.με την ονομασία «Καρπός φροντίδας».

Σε συνεργασία με το Δίκτυο CSR Hellas και ανοιχτό διάλογο με τους συμμετόχους της, ως τομέας παρέμβασης προτάθηκε η υποστήριξη μικρών αποκλεισμένων αγροτών αλλά και νέων ανέργων που επέστρεψαν στον τόπο τους, και αντικείμενο η καλλιέργεια της φρέσκιας πατάτας.

Σε συνεργασία με τη Γεωπονική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα με τον τομέα Αγροτικής Οικονομίας, πραγματοποιήθηκε τεχνική μελέτη Πανελλήνιας Εμβέλειας για τον εντοπισμό της περιοχής εφαρμογής με κριτήρια οικονομικά, κοινωνικά και εδαφολογικά.
Κέντρο αυτής της πρωτοβουλίας προσδιορίστηκε το εύφορο χώμα της Αλμωπίας στο Νομό Πέλλας.

Σε αυτή την περιοχή, στην οποία δίνει ζωή ο Αλμωπαίος ποταμός, το υγρό και ηπειρωτικό κλίμα είναι που κάνει τη διαφορά, ενώ ταυτόχρονα τα κοινωνικά προβλήματα είναι προφανή.

Εκεί, στο χωριό Νότια, η McCain υποστηρίζει 25 καλλιεργητές, φροντίζοντας να έχουν τους ποιοτικότερους, πιστοποιημένους σπόρους, τις καλύτερες υποδομές, υψηλή τεχνογνωσία, οικονομική ρευστότητα αλλά και εκπαίδευση σε ορθές καλλιεργητικές πρακτικές, ώστε να μπορούν με το μεράκι τους να παράγουν το προϊόν του τόπου τους, που στόχο έχει να μπει σε όλα τα σπίτια της Ελλάδας.

Η πρωτοβουλία μετουσιώνεται σε έργο με τη συνεργασία του Δικτύου CSR Hellas, την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και τη συμβολή της Τράπεζας Πειραιώς, της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και της BASF. Η συγκομιδή της πρώτης παραγωγής του «Καρπού Φροντίδας» θα ξεκινήσει στα τέλη Αυγούστου και το προϊόν θα διατεθεί από τα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος.

Σκοπός της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας είναι οι Έλληνες καλλιεργητές να μπορέσουν σε μια δύσκολη συγκυρία να μείνουν στον τόπο τους, να στηρίξουν τις οικογένειές τους, την κοινωνία και τη χώρα τους, ενώ οι Έλληνες καταναλωτές να απολαύσουν ένα γευστικό προϊόν ανώτερης ποιότητας και να ενισχύσουν παράλληλα έναν πολύ καλό σκοπό. Μια πρωτοβουλία από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο!

Αξιολόγηση