Οι αμερικανικές αλυσίδες εστίασης επιστρέφουν Ελλάδα

Οι αμερικανικές αλυσίδες εστίασης επιστρέφουν Ελλάδα
Στην Ελλάδα επιστρέφουν οι αμερικανικές αλυσίδες εστίασης, οι οποίες επανατοποθετούνται στην αγορά μετά από μια μακρά περίοδο στασιμότητας.


Ετσι, μετά από αρκετά χρόνια απουσίας από το κέντρο της Αθήνας, η KFC επιστρέφει, και συγκεκριμένα στον αριθμό 3 της οδού Μητροπόλεως, στην πλατεία Συντάγματος. Η κίνηση αυτή εντάσσεται και στην επιστροφή της ηρεμίας στο κέντρο καθώς έχουν μειωθεί σημαντικά οι πορείες και οι διαδηλώσεις, στην ύπαρξη σημαντικών ξενοίκιαστων σημείων αλλά και στην πτώση των ενοικίων για ιδιαίτερης προβολής ακίνητα. Η επιστροφή της KFC - που αριθμεί 6 εστιατόρια στην Αθήνα και ένα στην Θεσσαλονίκη - εντάσσεται στην γενικότερη κίνηση επαναεπένδυσης ξένων αλυσίδων στην χώρα μας.
Εκτός από την KFC, επιστροφή στο κέντρο – της Θεσσαλονίκης αυτή τη φορά – επιχειρεί η αμερικανική αλυσίδα η McDonald's, επιστρέφει αυτήν τη φορά στη Θεσσαλονίκη. Ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια απουσίας, η αλυσίδα επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη στις 2 Απριλίου με ένα νέο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο One Salonica Outlet Mall.
Πρόκειται για το 21ο εστιατόριο των McDonald's που λειτουργεί η εταιρεία Premier Capital Hellas στην Ελλάδα, ενώ ο στόχος είναι το δίκτυο να φθάσει τα 30 σημεία την επόμενη τριετία. Το ύψος της επένδυσης ανήλθε στο ποσό των 650.000 ευρώ και δημιουργήθηκαν 20 νέες θέσεις εργασίας.
Επίσης πριν από μερικούς μήνες στην πλατεία Μοναστηριακίου, έκανε την εμφάνιση του ξανά και το θρυλικό Hard Rock Café, με την λειτουργία του εστιατορίου να έχει ξεκινήσει τον περασμένο Νοέμβριο και η πορεία του, σύμφωνα με πληροφορίες του να είναι μέχρι στιγμής ιδιαίτερα θετική.
Τέλος εν αναμονή βρίσκεται το αθηναϊκό κοινό για την πολυαναμενόμενη έλευση Burger King στην Ελλάδα. Στα τέλη της 2014 η Burger King Worldwide ανακοίνωσε πως μέσω της Burger King SEE S.A. στοχεύει στην επιθετική ανάπτυξή της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με έμφαση την ενδυνάμωση της παρουσίας της σε Ιταλία, Πολωνία και Ρουμανία. Η Burger King ιδρύθηκε το 1954 στη Φλόριντα των ΗΠΑ, διαθέτει περίπου 14.000 καταστήματα σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο σερβίροντας φαγητό σε πάνω από 11 εκατ. καταναλωτές ημερησίως.Περισσότερες λεπτομέρειες για το σχέδιο επέκτασης της αλυσίδας στην Ελλάδα δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.

Αξιολόγηση