Αναταράξεις για τη Fraport

Αναταράξεις για τη Fraport
Δύσκολη άσκηση για μια νέα κυβέρνηση κάθε ιδιωτικοποίηση, πόσο μάλλον όταν πρέπει να συγκεράσει εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις στους κόλπους της. Ακόμα περισσότερο δε όταν χρησιμοποιεί τις ιδιωτικοποιήσεις ως διαπραγματευτικό χαρτί με τις μεγάλες δυνάμεις.

Το αεροδρόμιο για τους Γερμανούς λόγω Fraport, τον Πειραιά με τους Κινέζους και τη Θεσσαλονίκη και το τραίνο με τους ρώσους. Και όλες μαζί με τους ευρωπαίους.

Έτσι δεν αναμένεται καμία συγκεκριμένη εξέλιξη στο μέτωπο αυτό πριν τον Μάιο, εξαιρουμένου ίσως του ιπποδρομιακού στοιχήματος που η σύμβαση θα υπογραφεί σύμφωνα με τον προγραμματισμό έως τα τέλη Απριλίου. Όμως οι διμερείς διαπραγματεύσεις με τις ξένες εταιρίες που είναι φαβορί έχουν ξεκινήσει.

Και ειδικά με την Fraport και την Cosco. Με την Fraport λοιπόν που μαζί με τον όμιλο Κοπελούζου έχουν αναδειχτεί προτιμητέοι επενδυτές για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια (με τίμημα 1,234 δισ.) φέρεται να συζητείται η μείωση της χρονικής διάρκειας παραχώρησης και η μείωση των τελών για τα αεροσκάφη ώστε να διατηρηθούν οι τιμές των εισιτηρίων χαμηλά. Μόνο που δεν βγαίνει βιώσιμη η επένδυση άμα γίνουν και τα δύο.

Ή το ένα θα μειωθεί και θα αυξηθεί το άλλο ή θα πέσει το τίμημα. Και επειδή επικοινωνιακά δεν είναι καθόλου καλό και να τα δώσουν τα αεροδρόμια και να πουν «πήραμε λιγότερα λεφτά», αναμένονται αναταράξεις μέχρι να προσγειωθεί η κυβέρνηση. Το αν η προσγείωση θα είναι ομαλή ή ανώμαλη μένει να το δούμε. Οι πηγές μας μας λένε πως το κλειδί κρύβεται στα αντισταθμιστικά, τις επενδύσεις δηλαδή που θα γίνουν και θα μας τις αφήσουν δώρο οι επενδυτές όταν λήξει η παραχώρηση.

ΠΗΓΗ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Αξιολόγηση