Aegean: Δύο νέες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό

Aegean: Δύο νέες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό
Δύο νέες υπηρεσίες στα Αεροδρόμια Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Λάρνακας εγκαινίασε η Aegean μέσα στον Ιανουάριο, σε μια προσπάθεια να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες των αεροδρομίων και να βρεθεί δίπλα στο επιβατικό κοινό, απλοποιώντας και αναβαθμίζοντας το ταξίδι του και φέρνοντας το πιο κοντά στα μέρη που επιθυμεί να ανακαλύψει.

Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο του προγράμματος «12 μήνες, 12 καλά νέα για Εσάς» και με στόχο την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επιβατών, η Αegean εγκαινίασε τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου ένα νέο, και λειτουργικό χώρο, προσβάσιμο από όλους, στην είσοδο 4 των αναχωρήσεων, στο Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας, το Αegean Public Lounge.

Στο Αegean Public Lounge μπορούν όλοι να χαλαρώσουν πριν από το ταξίδι τους, να περιηγηθούν στο internet με διαθέσιμα tablets, και να πραγματοποιήσουν εύκολα, γρήγορα και απλά το Check-in τους στα ειδικά μηχανήματα (Self-Check in Kiosks) που είναι τοποθετημένα στο χώρο. Στα ίδια μηχανήματα μπορεί ο επιβάτης να εκδώσει ο ίδιος την ετικέτα αποσκευής του (baggage tag).

Τέλος, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των οικογενειών, η Αegean έχει διαθέσει από την 1η Ιανουαρίου στα αεροδρόμια της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρνακας «Νέα σημεία Παράδοσης Αποσκευών» αποκλειστικά για τις οικογένειες που ταξιδεύουν με παιδιά έως 12 ετών. Με τη νέα αυτή υπηρεσία, οι μετακινήσεις γίνονται με μεγαλύτερη άνεση αφού οι οικογένειες εξυπηρετούνται ταχύτερα στα αποκλειστικά σημεία Baggage Drop Off.

Αξιολόγηση