Πέφτει και ο τζίρος της μπύρας - Πόσα ξοδεύουμε ετησίως και σε ποιους

Πέφτει και ο τζίρος της μπύρας - Πόσα ξοδεύουμε ετησίως και σε ποιους
Νέα πτώση της τάξης του 3% σημείωσε πέρυσι, σύμφωνα με πληροφορίες, η αγορά μπίρας στην Ελλάδα, στο οποίο αν προστεθούν και οι απώλειες των προηγούμενων ετών, τότε αγγίζει το 20%.


Αυτό σημαίνει ότι η αγορά μπίρας μέσα στην τελευταία πενταετία έχει χάσει το 1/5 του όγκου παραγωγής της και ένα τζίρο της ταξεως των 100 εκατ ευρώ, ενώ πλέον η συνολική αξία της αγοράς μπίρας έχει υποχωρήσει στα 500 εκατ. ευρώ.
Και όλα αυτά σε μία χρονιά όπως η περυσινή που είχαμε ρεκόρ άφιξης τουριστών.
Για φέτος τα πράγμα φαίνεται να γίνονται ακόμη δυσκολότερα σε επίπεδο –τουλάχιστον ανταγωνισμού μετά και την απόφαση της Μύθος Ζυθοποιία, θυγατρικής του δανέζικου ομίλου Carlsberg, να συγχωνευθεί με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία το 2010 ξεκίνησε να παράγει ξανά την ιστορική μπίρα ΦΙΞ. Η απόφαση αυτή έρχεται σε μια εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή, καθώς ο Νο 1 «παίκτης», η Αθηναϊκή Ζυθοποιία φαίνεται να έχει αξιοσημείωτες απώλειες λόγω της συρρίκνωσης του εωτερικού τουρισμού, ενώ την ίδια ώρα έχουν εμφανισθεί πολλές μικροζυθοποιίες που διεκδικούν μερίδια. Σε μερικούς μήνες, άλλωστε, αναμένεται η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού σχετικά με την κατάχρηση ή όχι δεσπόζουσας θέσης από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, κάτι που αναμένεται να επιδράσει σημαντικά στην αγορά.
Σήμερα η Αθηναϊκή Ζυθοποιϊα συνεχίζει να ελέγει το 53% της ελληνικής αγοράς μπίρας ,ενώ η Ολυμπιακή Ζυθοποιϊα (ΦΙΞ, Μύθος), ελέγχουν σήμερα το 29% της αγοράς.

Αξιολόγηση