H AB Βασιλόπουλος επανασχεδιάζει.... τα προϊόντα της

H AB Βασιλόπουλος επανασχεδιάζει.... τα προϊόντα της
Ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση καταγράφουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με κάθε μία από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην χώρα μας να διαθέτει τα δικά της.


Ενδεικτικό της μεγάλης έμφασης που δίνουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ είναι η απόφαση της ΑΒ Βασιλόπουλος να προχωρήσει σε ριζική ανανέωση του brand για το σύνολο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Μάλιστα η αλυσίδα προχώρησε και σε διαγωνισμό για τον επανασχεδιασμό των προϊόντων της.
Πρόκειται για ένα project, το οποίο θα διαρκέσει τρία έτη (2015 – 2017) και θα συμπεριλάβει όλες της υποκατηγορίες των ιδιωτικών σημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος( ΑΒ Κλασικά, τα AB Bio και Care), ενώ για αρκετά αργότερα σχεδιάζεται η αλλαγή των προϊόντων με την ονομασία «365», καθώς πρόκειται για σειρά κωδικών που διακινείται από το σύνολο του δικτύου του βελγικού ομίλου, οπότε θα απαιτηθεί διαφορετική διαδικασία. Το κόστος της σχετικής επένδυσης, ανέρχεται στο 1 εκατ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι, σήμερα, η συμμετοχή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στις συνολικές πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι της τάξης του 21% - 22%, ενώ εκτιμάται ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 25% μέσα στην επόμενη τριετία. Σημειώνεται ότι το 2013 ο τζίρος της ΑΒ Βασιλόπουλος ανήλθε στα 1,741 δισ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 2,5%, παρά τον αρνητικό πληθωρισμό των τιμών στα καταστήματά της. Το καθαρό αποτέλεσμα ήταν πέρυσι θετικό κατά περίπου 74 εκατ. ευρώ, ενώ στόχος της αλυσίδας είναι το 2015 ο τζίρος να ξεπεράσει τα 2 δισ. ευρώ.

Μαράτα, Carrefour και 365 κερδίζουν τους καταναλωτές.... Δείτε γιατί ΕΔΩ

Αξιολόγηση