Folli Follie: Στόχος να γίνει η ελληνική Prada

  Folli Follie: Στόχος να γίνει η ελληνική Prada
Θα μπορούσε η Follie Foliie να γίνει η ελληνική Prada; Ναι... αν πιστέψουμε τις δηλώσεις του προέδρου της κινεζικής εταιρείας Fosun Guo Guangchang, ο οποίος μιλώντας στην γενική συνέλεση της εισηγμένης εκτίμησε ότι η εταιρεία της οικογένειας Κουτσολιούτσου θα μπορούσε να γίνει μια ελληνική Prada, με παγκόσμια απήχηση. Σήμερα η ελληνική Folli Follie διαθέτει ήδη παρουσία σε 27 χώρες.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, χάρη στους στρατηγικούς της εταίρους, αρχής γενομένης με τον όμιλο Fosun, εν συνεχεία με τον όμιλο Koc και προσφάτως με τον όμιλο Dufry, ο όμιλος συνεχώς διερευνά νέες συνεργασίες, νέες αγορές και συνέργειες, ευελπιστώντας να καταστεί ένας από τους ισχυρούς παίκτες της αγοράς κοσμήματος
Αλλωσε οι προοπτικές για την παγκόσμια αγορά κοσμήματος είναι ιδιαίτερα ευνοικές, καθώς ο τζίρος αναμένεται να φθάσει τα 250 δισ. ευρώ το 2020, σύμφωνα με μια έκθεση της McKinsey. Σύμφωνα με τους αναλυτές της McKinsey, oι ετήσιες πωλήσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας κοσμημάτων (148 δισ. ευρώ) θα αναπτύσσονται με ρυθμό 5% έως 6% εν όψει του 2020, καθώς η διάθεση των καταναλωτών για αγορές κοσμημάτων, φαίνεται τώρα να επανακάμπτει.
Η τάση διεθνοποίησης αναμένεται να συνοδευτεί με εξαγορές μικρών οίκων από μεγαλύτερους. Μάλιστα, ορισμένοι αναλυτές του κλάδου προβλέπουν ότι οι δέκα μεγαλύτεροι οίκοι κοσμημάτων θα διπλασιάσουν το μερίδιο αγοράς τους μέχρι το 2020. Η ανάλυση της McKinsey δίνει μέσο ετήσιο ρυθμό 9% τα τελευταία 15 χρόνια, σε σύγκριση με 5% που είναι το αντίστοιχο ποσοστό στον κλάδο της ένδυσης. Παγκοσμίως οι δέκα μεγαλύτεροι όμιλοι κοσμημάτων αποτελούν το 12% της αγοράς, με τις Cartier και Tiffany & Co να φιγουράρουν στην κατάταξη των κορυφαίων 100 μαρκών της Interbrand. Η υπόλοιπη αγορά αποτελείται από ισχυρές εθνικές μάρκες λιανικής πώλησης, όπως η γερμανική Christ, η κινεζική Chow Tai Fook καθώς και μικρές ή μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις που λειτουργούν αυτόνομα καταστήματα. Οι προβλέψεις αναφέρουν ότι κάποια επιτυχημένα brands που σήμερα δραστηριοποιούνται κυρίως σε τοπικό επίπεδο θα ενταχθούν στις τάξεις των κορυφαίων παγκόσμιων μαρκών μέχρι το 2020.

Αξιολόγηση