Electronet: Περισσότερες τηλεοράσεις, λιγότερα κλιματιστικά. Οριακά αυξημένες οι πωλήσεις

Electronet: Περισσότερες τηλεοράσεις, λιγότερα κλιματιστικά. Οριακά αυξημένες οι πωλήσεις
Οριακά αυξημένες είναι οι πωλήσεις της Electronet το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου του 2014, κάτι που έχει να συμβεί έξι χρόνια. Παρά το

θετικό αυτό στοιχείο, η διοίκηση της Electronet παραμένει συγκρατημένη στις εκτιμήσεις της για το σύνολο του έτους, αν και όπως σημειώνουν στελέχη της διοίκησης ο καθοδικός κύκλος της αγοράς φαίνεται να ολοκληρώνεται.
Στην πρόσφατη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρίας, η διοίκηση παρουσίασε τα μεγέθη του 2013, έκανε αποτίμηση της πορείας για τους πρώτους μήνες του 2014 και παράλληλα έθεσε τους στόχους για το επόμενο χρονικό διάστημα.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό του 2013:
Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 54,1 εκατ. ευρώ, έναντι 63,7 εκατ. ευρώ το 2012, παρουσιάζοντας πτώση 15,2%.
Τα κέρδη προ φόρων ήταν 331 χιλ. ευρώ, έναντι 378 χιλ. ευρώ, μείωση 12,3%
Ο τραπεζικός δανεισμός παρέμεινε μηδενικός για μία ακόμη χρήση.
Περιορίστηκαν τα έξοδα λειτουργίας.
Ο Γενικός Διευθυντής της Electronet Γιώργος Μπουρλέκας μιλώντας στην Γενική Συνέλευση των μετόχων αναφέρθηκε στις τάσεις που υπάρχουν εφέτος στην αγορά. Ιδιαίτερα στάθηκε στο γεγονός ότι παρατηρείται αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων, λόγω Μουντιάλ, αλλά και στην μείωση των πωλήσεις στα κλιματιστικά εξαιτίας του ιδιαίτερα δροσερού καιρού που παρατηρήθηκε μέχρι και τα μέσα Ιουνίου.
Στην γενική συνέλευση πραγματοποιήθηκαν παρουσιάσεις για θέματα Marketing, βελτιστοποίηση στη χρήση του ERP των μελών, νέες τάσεις στα προϊόντα Πληροφορικής και τη προετοιμασία για το Digea.
Η Electronet συνεχίζει την αναπτυξιακή προσπάθεια, εμπλουτίζοντας τα προσφερόμενα προϊόντα, ειδικά στο τομέα των νέων τεχνολογιών, προσφέρει τη δυνατότητα, μέσω πιστωτικών προϊόντων, τμηματικής εξόφλησης των αγορών και προβάλλεται από μία πληθώρα μέσων (τηλεόραση, φυλλάδια, διαδίκτυο και social media) προκειμένου να ενημερώνει το σύνολο του καταναλωτικού κοινού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Τέλος, συνεχίζει την επιλεκτική ανάπτυξης, συνεργαζόμενη με επιχειρήσεις που έχουν άριστη συναλλακτική συμπεριφορά, υψηλή πιστοληπτική ικανότητα και προοπτικές ανάπτυξης. Σκοπός της είναι τα μέλη του δικτύου, έχοντας σωρεύσει σημαντική γνώση και εμπιστοσύνη μέσω της μακροχρόνιας τοπικής παρουσίας, να παρέχουν προϊόντα και υπηρεσίες, υψηλής προστιθέμενης αξίας, καλύπτοντας τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ