ΤΑΙΠΕΔ: Το επιχειρησιακό πρόγραμμα για Αττική και Εγνατία Οδό, ακίνητα και περιφερειακά λιμάνια

ΤΑΙΠΕΔ: Το επιχειρησιακό πρόγραμμα για Αττική και Εγνατία Οδό, ακίνητα και περιφερειακά λιμάνια

Το ΤΑΙΠΕΔ δημοσιοποίησε το αναθεωρημένο επιχειρησιακό του πρόγραμμα

Στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αξιοποίησης (Asset Development Plan, ADP) του ΤΑΙΠΕΔ γίνεται αναφορά ότι το Ταμείο εξετάζει τον τρόπο αξιοποίησης του Λιμένα Λαυρίου, προετοιμάζει πρόσκληση ενδιαφέροντος για τον λιμένα Βόλου, ενώ σημειώνεται ότι είναι σε εξέλιξη οι διαδικασίες για τη μαρίνα Κέρκυρας.

Για τον λιμένα Αλεξανδρούπολης αναφέρει ότι ολοκληρώνονται προσεχώς τα συμβατικά κείμενα και εντός του έτους θα έρθουν δεσμευτικές προσφορές, όπως και για την Αλεξανδρούπολη. Για τον δε διαγωνισμό για τον λιμένα Ηρακλείου αναμένονται δεσμευτικές προσφορές στο τελευταίο τρίμηνο του 2022.

Σχετικά με την πώληση του 30% του Διεθνούς Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» το ΤΑΙΠΕΔ σημειώνει ότι θα αξιολογήσει προσεχώς την επανέναρξη της διαδικασίας του διαγωνισμού που είχε παγώσει στη β’ φάση λόγω της οικονομικής κρίσης και της πανδημίας.

Εγνατία και Αττική Οδός

Για την Εγνατία Οδό, αναμένεται η υποβολή τελικών συμβατικών κείμενων από τον επενδυτή, η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η έκδοση ΚΥΑ για αναπροσαρμογή διοδίων και η υπογραφή της σύμβασης από τη Βουλή.

Για την Αττική Οδό, σημειώνεται ότι θα έχουμε ανακήρυξη προεπιλεγέντων επενδυτών στο Q2, έναρξη β’ φάσης διαγωνισμού στο Q3 και διανομή σχεδίου σύμβασης παραχώρησης επίσης στο Q3 2022.

Μαρίνα Κέρκυρας - Λιμένας Μυκόνου

Από εκεί και πέρα, αναφορικά με τη mega yacht μαρίνα Κέρκυρας αναμένονται προσφορές (εκδήλωση ενδιαφέροντος) εντός Q2 και προσεχώς έναρξη ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση του λιμανιού της Λευκίμμης στο νησί (έναρξη διαγωνισμού).

Επίσης, αναμένεται η προετοιμασία του master plan για την αξιοποίηση του λιμένα Μυκόνου όσον αφορά στην αξιολόγηση του βέλτιστου τρόπου εκμετάλλευσής του, η αξιολόγηση χρονοδιαγράμματος για την εκκίνηση διαγωνιστικής διαδικασίας για την Μαρίνα Αργοστολίου αλλά και για αυτήν της Ζακύνθου. Οι μαρίνες αυτές θα επιχειρηθεί να αξιοποιηθούν μέσω μακροχρόνιας παραχώρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ