Επενδύσεις στην Ελλάδα με άρωμα Σλοβενίας

Επενδύσεις στην Ελλάδα με άρωμα Σλοβενίας
Την εποχή που πολλές επιχειρήσεις φεύγουν από τη χώρα μας λόγω κρίσης, οι Σλοβένοι επιχειρηματίες πάνε κόντρα στο ρεύμα και επενδύουν στην Ελλάδα. Για την ακρίβεια η ευρωπαϊκή πλατφόρμα μεταφορών Eurosender αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες στην Ελλάδα και να επεκταθεί στη χώρα μας.

Η Eurosender είναι μια online μηχανή κρατήσεων για διεθνείς door to door μεταφορές εντός της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σύμφωνα με τη διοίκησή της, η Eurosender διευκολύνει την πρόσβαση ιδιωτών και επιχειρηματικών πελατών με κόστος το οποίο μπορεί να είναι και ως 70% χαμηλότερο από τις standard τιμές της αγοράς.

Για τη Eurosender στην Ελλάδα το κοινό-στόχος είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες οι οποίες λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή/και λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier. Στον τομέα ιδιωτών καταναλωτών, η Eurosender θέτει ως στόχο τους καταναλωτές εκείνους που έχουν συγγενείς που ζουν, εργάζονται ή φοιτούν στο εξωτερικό.

Εχοντας ξεκινήσει μόλις πριν από δύο χρόνια στη Σλοβενία, η Eurosender έχει αναπτύξει τη δραστηριότητά της σε 26 ευρωπαϊκές χώρες. Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά της ως μιας start up πλατφόρμας που δημιουργήθηκε αρχικά για να εξυπηρετεί αποκλειστικά σπουδαστές και ομογενείς, η Eurosender έχει συγκεντρώσει επενδύσεις ύψους σχεδόν 600.000 ευρώ συνολικά, από επενδυτές όπως ένα από τα μεγαλύτερα γερμανικά media group, το ProSiebenSat 1, την ERGO, έναν από τους σημαντικότερους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρώπης καθώς και το fund Silicon Gardens, γεγονός που έδωσε τη δυνατότητα στην εταιρεία να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο. Επιπλέον, όμιλος σλοβένων επιχειρηματιών επένδυσε στη Eurosender πρόσφατα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αποτιμάται αυτή τη στιγμή συνολικά στα 5 εκατ. ευρώ. Η διοίκηση της εταιρείας αναμένει αυτή τη στιγμή την εισροή σημαντικών κεφαλαίων, γεγονός το οποίο αναμένεται να προσελκύσει ακόμη περισσότερους επενδυτές, ενώ μια μεγάλη μερίδα αυτών των κεφαλαίων θα διοχετευθεί στην ελληνική αγορά για την ανάπτυξή της σε αυτήν.

«Ο στόχος μας για τα επόμενα τρία χρόνια είναι να γίνουμε ο κύριος προμηθευτής μεταφορών της ελληνικής αγοράς, για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και e-shops» είπε ο κ. Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, country manager της Eurosender για την Ελλάδα.

πηγή: tovima.gr