Μετά τους Ρώσους τώρα και οι Ιταλοί έστρεψαν το βλέμμα στα ελληνικά τρένα

Μετά τους Ρώσους τώρα και οι Ιταλοί έστρεψαν το βλέμμα στα ελληνικά τρένα
Την πρώτη τους επίσκεψη στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να ελέγξουν τα οικονομικά της στοιχεία, αλλά και να κάνουν την δική τους ... «ακτινογραφία» της ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας ενόψει της κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών στις 22 Ιουνίου, θα πραγματοποιηθούν τις επόμενες ημέρες οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι.

Μετά τους Ρωσικούς Σιδηρόδρομους, που είχαν τη Δευτέρα συνάντηση με τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το κατώφλι της εταιρείας θα περάσουν και οι δεύτεροι υποψήφιοι, οι οποίοι συμμετέχουν για πρώτη φορά στη διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σε αντίθεση, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι είχαν επισκεφθεί στο παρελθόν πολλές φορές την Ελλάδα και είχαν επιθεωρήσει την ΕΕΣΣΤΥ (κάνοντας αυτοψία στην επισκευαστική βάση αλλά και τους εργαζόμενους στην εταιρεία).

Μάλιστα στη συνάντηση που είχε εννεαμελής αντιπροσωπεία των Ρωσικών Σιδηροδρόμων με τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις αρχές της εβδομάδας, οι δύο πλευρές αντάλλαξαν πληροφορίες και συζήτησαν για τις προοπτικές συνεργασίας που ανοίγονται στους τομείς των μεταφορών.
Μετά τους Ρώσους και υψηλόβαθμα στελέχη των Ιταλικών Σιδηροδρόμων θα έρθουν στη χώρα μας, προκειμένου να πάρουν στα χέρια τους όλα τα στοιχεία που θα τους βοηθήσουν να προχωρήσουν στη σύνταξη δεσμευτικής προσφοράς.

Στο στόχαστρο των υποψηφίων επενδυτών μπαίνουν τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας για το 2015, οι συμφωνίες για τις εμπορευματικές μεταφορές, η κατάσταση του δικτύου, αλλά και οι επιβατικές μεταφορές που πραγματοποιεί.

Πάντως δεν είναι καθόλου τυχαίο το χρονικό διάστημα που επέλεξε η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δεχθεί τις επισκέψεις των υποψηφίων επενδυτών, καθώς χθες ξεκίνησαν και πάλι τα εμπορευματικά δρομολόγια από τον Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη μετά από δυόμισι μήνες αποκλεισμού στην Ειδομένη,

Μάλιστα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στη δρομολόγηση τριπλάσιου αριθμού τρένων, εφόσον λυθεί το ζήτημα της απόκτησης φορταμαξών είτε με τη μέθοδο του leasing ή με αγορά, προκειμένου να μειώσει τις απώλειες των περίπου 2,5 εκατ. ευρώ που έχει ήδη από τον αποκλεισμό στην Ειδομένη και να διατηρήσει την κερδοφορία της και το 2016.

Υπενθυμίζεται πως ενδιαφέρον για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν εκδηλώσει εκτός από τους Ιταλικούς και τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

πηγή: Ημερισία

Αξιολόγηση