Γιατί πάγωσαν οι επενδύσεις στις σιδηροδρομικές γραμμές

Γιατί πάγωσαν οι επενδύσεις στις σιδηροδρομικές γραμμές
Αρνητική ήταν και η δεύτερη απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου στην υπογραφή της σύμβασης μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και Πόρτο Καρράς, του ομίλου Στέγγου.

Υπενθυμίζεται ότι διαγωνισμός είχε ολοκληρωθεί πριν από περίπου έναν χρόνο, έμπλεξε σε γαϊτανάκι προσφυγών, ενώ στο μεσοδιάστημα προέκυψαν απανωτές εκλογικές αναμετρήσεις και μια… ακέφαλη ΕΡΓΟΣΕ.

Αρχικά, μειοδότης στον συγκεκριμένο διαγωνισμό ήταν η ιταλική εταιρεία GD Infrastutture Srl, η οποία είχε καταθέσει προσφορά φθηνότερη έναντι του δεύτερου μειοδότη, δηλαδή της Πόρτο Καρράς.

Μάλιστα, οι τότε διαρροές ήθελαν τους Ιταλούς να συνεργάζονται με εγχώριο κατασκευαστικό γκρουπ. Ωστόσο, η τότε διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ τελικά βρήκε προβλήματα στην προσφορά των Ιταλών, μοιραία λοιπόν το έργο… οδηγήθηκε στην αγκαλιά του δεύτερου μειοδότη με προσφορά έκπτωσης κοντά στο 37%.

Ωστόσο, το Ελεγκτικό Συνέδριο, αρχικά προ ολίγων μηνών και δεύτερη φορά προ ολίγου χρονικού διαστήματος, δεν ενέκρινε την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και Πόρτο Καρράς.

Άρα, εάν αίφνης δεν θεωρηθεί μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα σωστή η προσφορά των Ιταλών, πάμε για νέα δημοπράτηση αυτού του σημαντικού για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής προς το Ρίο τμήματος.

Αξιολόγηση