Θύελλα για την ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων - Που «κολλάει» η συμφωνία

Θύελλα για την ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων - Που «κολλάει» η συμφωνία
Θύελλα αντιδράσεων από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, αλλά και την Αριστερή Πλατφόρμα του ΣΥΡΙΖΑ, προκάλεσε η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην υλοποίηση -βάσει της δέσμευσής της έναντι των δανειστών- της ιδιωτικοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport.

Έτσι παραμένει στον αέρα η συμφωνία της Fraport με το ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, όπως αποφάσισε το κυβερνητικό συμβούλιο οικονομικής πολιτικής.

Οπως παρουσιάζει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Καθημερινή», η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει δύο ενστάσεις, οι οποίες δείχνουν να «μπλοκάρουν» τη συμφωνία. Αφενός ζητά αδιαμφισβήτητες εγγυήσεις για την παραχώρηση και αφετέρου φέρεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εξασφάλιση χρηματοδότησης εξαιτίας του ρίσκου της Ελλάδας.

Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής, σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι να διατυπώνονται αμφιβολίες για το κατά πόσον το τίμημα των 1,2 δισ. που αναφέρεται στη συμφωνία που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ θα μπορέσει να εισπραχθεί εντός του 2015 αν και από τη μεριά της κυβέρνησης καταβάλλεται προσπάθεια η σύμβαση να υπογραφεί έως τα τέλη Νοεμβρίου.

Εκπρόσωπος της Fraport ανέφερε σε δηλώσεις του ότι η απόφαση του ΚΥΣΟΙΠ αποτελεί μια «βάση για την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ της Fraport και του ΤΑΙΠΕΔ», και διευκρίνισε πως ο γερμανικός όμιλος δεν είναι σε θέση να κάνει λόγο για το περιεχόμενο των διαπραγματεύσεων όπως και ότι δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για τις συγκεκριμένες διαπραγματεύσεις.

Αξιολόγηση