Πέντε «καλοκαιρινές» προτάσεις για να επενδύσετε

Πέντε «καλοκαιρινές» προτάσεις για να επενδύσετε
Είτε διαθέτετε λίγα κεφάλαια –της τάξεως των 25.000 ευρώ- είτε πολλά (ακόμη και 170.000 ευρώ) υπάρχει τρόπος να ανοίξετε το δικό σας μαγαζί καταπολεμώντας με αυτό τον τρόπο την ανεργία. Οι προτάσεις που ακολουθούν έχουν «καλοκαιρινό» αέρα.

Δηλαδή, τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν σε τόπους διακοπών και να κερδίσουν πελατεία όχι μόνο από τις τάξεις των Ελλήνων αλλά και από τους ξένους τουρίστες. Προφανώς, δεν προλαβαίνετε τη φετινή σεζόν. Προλαβαίνετε όμως να κάνετε την απαραίτητη μελέτη για την επόμενη χρονιά. Οι ιδέες προέρχονται από σχετικό αφιέρωμα του franchise-success.

Crepa-Crepa: Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στην Κω το 1997. Η αλυσίδα διαθέτει αυτό που λέει και ο τίτλος: κρέπες. Περισσότερες από 82 διαφορετικές γεύσεις κατάλληλες για όλες τις ώρες. Γι’ αυτό και η επένδυση μπορεί να θεωρηθεί «καλοκαιρινή»: διότι μπορεί να εξυπηρετήσει επισκέπτες καθ’όλη τη διαρκεια του 24ωρου, πριν και μετά τα ξενύχτια και τα ποτά. Η επένδυση κυμαίνεται από 60.000 έως 90.000 ευρώ

Loukoumania: Οι λουκουμάδες σε όλες τις μορφές και τις γεύσεις που μπορείτε να φανταστείτε. Στο concept μπαίνει επίσης ο καφές και τα ροφήματα έτσι ώστε ο πελάτης να έχει επιλογές και η μέση απόδοση να ανεβαίνει. Μια επένδυση της τάξεως των 25.000 ευρώ είναι αρκετή.

Hot-Hot Burger Bar: Είναι 24ωρο business model με κατάλογο ο οποίος περιλαμβάνει αυθεντικά burgers, hot dogs, chicken nuggets, σαλάτες και πολλά άλλα. Η επένδυση είναι σημαντική και φτάνει στα 170.000 ευρώ. Ωστόσο οι υπεύθυνοι ισχυρίζονται ότι η επένδυση «βγαίνει» γρήγορα λόγω του χαμηλού λειτουργικού κόστους, του υψηλού περιθωρίου κέρδους και των υψηλών πωλήσεων που μπορεί να επιτευχθούν αν το πόστο είναι καλό.

Playhouse: Είναι ένα χώρος που συνδυάζει τα ροφήματα και τα cocktails με τα γλυκά, τα snacks και τα παιχνίδια (εξ’ου και το όνομα). Περισσότερα από 500 επιτραπέζια παιχνίδια θα καλύψουν κάθε επιθυμία. Εκτός από την παροχή υπηρεσίας, ο επενδυτής μπορεί να ασχοληθεί και με το εμπόριο ενώ υπάρχει δυνατότητα σύναψης συνεργασιών με παιδικούς σταθμούς, ιδιωτικά σχολεία, κέντρα λογοθεραπείας κλπ. Η επένδυση ξεκινάει από τα 90.000 ευρώ.

Hot Dog King: Για την ολοκλήρωση της επένδυσης, περίπου 70.000 ευρώ θα φανούν αρκετά. Ανοίγοντας ένα κατάστημα της συγκεκριμένης αλυσίδας, ο επενδυτής θα διαθέτει στο κοινό προϊόντα της αλλαντοβιομηχανίας Συμεωνίδης. Βασικό σημείο διαφοροποίησης είναι η εξατομίκευση του προϊόντος βάσει των προτιμήσεων του καταναλωτή που μπορεί να επιλέξει από τον τύπο του ψωμιού και του λουκάνικου, μέχρι τη sauce και το συνοδευτικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ