Tο πλάνο για την αμφίδρομη φόρτιση στο R&D της Honda

Tο πλάνο για την αμφίδρομη φόρτιση στο R&D της Honda

Η επένδυση στην τεχνολογία αμφίδρομης μεταφοράς ενέργειας αναβαθμίζει τον παγκοσμίως πιο προηγμένο δημόσιο σταθμό φόρτισης για plug-in οχήματα, που λανσαρίστηκε στο Honda R&D Europe φέτος το καλοκαίρι.

Σε επένδυση στην τεχνολογία με σκοπό την εξισορρόπηση της ζήτησης και την αποδοτικότερη αποθήκευση ενέργειας, προχώρησε η Honda.
Βάση αυτής της τεχνολογίας αποτελεί η αμφίδρομη φόρτιση στο Ευρωπαϊκό της Κέντρο Έρευνας στο Offenbach της Γερμανία. Ουσιαστικά πρόκειται για μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία διαχείρισης ενέργειας, καθώς το ηλεκτρικό δίκτυο διανέμει, αλλά και λαμβάνει ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στις μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων μέσω της τεχνολογίας «Vehicle-to-Grid» ή «V2G».
Μέσω της αμφίδρομης μεταφοράς ενέργειας, ηλεκτρική ισχύς λαμβάνεται από το δίκτυο ή παράγεται από φωτοβολταϊκά πάνελ και χρησιμοποιείται για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων συνδεδεμένων στο σύστημα. Όσο ένα ηλεκτρικό όχημα είναι στην πρίζα, η αποθηκευμένη ενέργεια των μπαταριών μπορεί να επανατροφοδοτείται στο δίκτυο, με σκοπό τη σταθεροποίησή του σε περιπτώσεις έλλειψης ή πλεονάζουσας ποσότητας.
Η επένδυση στην τεχνολογία αμφίδρομης μεταφοράς ενέργειας αναβαθμίζει περαιτέρω τον παγκοσμίως πιο προηγμένο δημόσιο σταθμό φόρτισης για plug-in οχήματα, που λανσαρίστηκε στο Honda R&D Europe φέτος το καλοκαίρι. Το κορυφαίας τεχνολογίας σύστημα με τάση 940V μπορεί να αποδίδει μέχρι 150kW, επιτρέποντας την ταυτόχρονη φόρτιση τεσσάρων οχημάτων με διαφορετικούς τύπους φίσας σύνδεσης. Από τον Ιούνιο που λειτούργησε για πρώτη φορά, ο σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει υποστηρίξει ενεργειακά 447 φορτίσεις και έχει εξοικονομήσει 3,87 τόνους CO2.

Αξιολόγηση