OAEE: Οδηγίες για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων

OAEE: Οδηγίες για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων
Μία σειρά από αιτήματα ελεύθερων επαγγελματιών – ασφαλισμένων του ΟΑΕΕ, μπορούν να διεκπεραιωθούν με τρόπο πολύ πιο εύκολο, από αυτόν που θεωρείται η «πεπατημένη», δηλαδή η μετάβαση στο Περιφερειακό Τμήμα που έχει εγγραφεί ο κάθε ενδιαφερόμενος.

Μια σειρά από βεβαιώσεις και ενημερωτικά σημειώματα, μπορούν να γίνουν είτε με ηλεκτρονικό τρόπο, είτε σε όλα τα Περιφερειακά Τμήματα του Οργανισμού, είτε ακόμα καλύτερα, μέσω των ΚΕΠ όλης της χώρας. Ας δούμε αναλυτικά, ποιες υπηρεσίες μπορούν να πραγματοποιηθούν με κάποια από τις παραπάνω διαδικασίες:

α) Εξυπηρέτηση μέσω ΚΕΠ:

Δίνεται η δυνατότητα μέσω ΚΕΠ να πραγματοποιείται η χορήγηση βεβαιώσεων αποδοχών συνταξιούχου, εισφορών ασφαλισμένου και τρίμηνου ενημερωτικού σημειώματος συντάξεων.

β) Ηλεκτρονικές υπηρεσίες

Μέσω του ιστότοπου του Οργανισμού μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να

- υπολογίσουν προσεγγιστικά το ποσό της σύνταξης για τα ταμεία ΤΕΒΕ – ΤΑΕ – ΤΣΑ

- εκτυπώσουν βεβαιώσεις καταβληθεισών εισφορών του προηγούμενου έτους

- εκτυπώσουν τρίμηνο ενημερωτικό σημείωμα συντάξεων

- εκτυπώσουν βεβαιώσεις αποδοχών συνταξιούχων για φορολογική χρήση

- παρακολουθούν και να ενημερώνονται για την πορεία εξέλιξης του συνταξιοδοτικού αιτήματός τους.

γ) Δυνατότητα εξυπηρέτησης σε οποιοδήποτε Περιφερειακό Τμήμα

Ανεξάρτητα από την ταχυδρομική διεύθυνση και επαγγελματική έδρα ή κατοικία του ασφαλισμένου, παρέχεται η δυνατότητα να εκτυπωθεί:

- Βεβαίωση καταβληθεισών εισφορών ασφαλισμένους

- Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας (εφόσον έχει καταβληθεί το σύνολο των εισφορών μηχανογραφικά)

- Βεβαίωση αποδοχών συνταξιούχου

- Τρίμηνα ενημερωτικά σημειώματα συντάξεων

- Απόδοση κλειδάριθμου

- Κατάσταση οφειλόμενων εισφορών

- Κατάσταση πληρωμένων αποδείξεων ασφαλισμένων

- Εκτύπωση ταχυπληρωμής

- Βεβαίωση περί μη ασφάλισης στον ΟΑΕΕ.

Αξιολόγηση