Η «μεγάλη επιστροφή» της McDonald’s στην Ελλάδα

Μέχρι το τέλος του 2017 η Premier Capital που αναπτύσσει την αλυσίδα McDonald’s στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη περιοχή, αναμένεται να προσθέσει εννέα ακόμα εστιατόρια στο συνολικό δίκτυο και ειδικότερα στην Ελλάδα, όπου το δίκτυο αριθμεί 24 εστιατόρια.

Η εταιρεία υλοποιεί επενδύσεις με ορίζοντα τριετίας, με στόχο το δίκτυο να ξεπεράσει τα 30 σημεία. Στη χώρα μας, παρά τον έντονο ανταγωνισμό από τοπικά και διεθνή brands αλλά και το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, η Premier Capital πέτυχε τη σημαντική βελτίωση του μεριδίου αγοράς της τον προηγούμενο χρόνο, ενώ φέτος εγκαινίασε ένα νέο εστιατόριο στη Θεσσαλονίκη κι εντός του έτους σχεδιάζει να ανοίξει άλλα δύο. Σύμφωνα με το business plan της εταιρείας, στόχος είναι να αναπτύσσονται περίπου 3 νέα καταστήματα τον χρόνο.

Οι πληροφορίες θέλουν τον ελληνικό βραχίονα της McDonald’s να εμφανίζει το 2016 πωλήσεις αυξημένες κατά περίπου 10% σε σχέση με το 2015, ενώ αντίστοιχη αύξηση προβλέπεται και για το 2017. Σημειώνεται ότι το 2015 η Premier Capital Ελλάς δημοσίευσε κύκλο εργασιών 24,26 εκατ. ευρώ (+15,4%) και κέρδη προ φόρων 636 ευρώ (έναντι ζημιών 193.218 ευρώ στην προηγούμενη χρήση). Θετικές επιδόσεις εμφανίζει ωστόσο το σύνολο της δραστηριότητας. Είναι ενδεικτικό ότι η μαλτέζικη εταιρεία διπλασίασε τον κύκλο εργασιών της πέρυσι εμφανίζοντας έσοδα άνω των 200 εκατ. ευρώ -μετά και την εξαγορά της McDonald’s Ρουμανίας τον Ιανουάριο 2016. Επίσης το 2016 ο όμιλος κατέγραψε λειτουργικά κέρδη 21,2 εκατ., ενώ τα καθαρά προ φόρων αποτελέσματα, μετά από επενδύσεις και λειτουργικά κόστη, διαμορφώθηκαν σε 16,5 εκατ. ευρώ. Τα καθαρά περιουσιακά στοιχεία ανήλθαν σε 41,6 εκατ. ευρώ, ενώ η Premier Capital plc εξέδωσε ομολογιακό δάνειο 65 εκατ. ευρώ το οποίο διαπραγματεύεται στο Χρηματιστήριο της Μάλτας. Σημειώνεται ότι η απόκτηση της αγοράς της Ρουμανίας προσέθεσε 67 εστιατόρια στο portfolio της Premier Capital, που έφτασε στα 134 σημεία το 2016, συμπεριλαμβανομένων και αρκετών McDrive και McCafe. Η εταιρεία συνέχισε την ανάπτυξη του δικτύου της με τη δημιουργία ενός εστιατορίου στην Ελλάδα, ενός στη Μάλτα και δύο στη Ρουμανία, ενώ παράλληλα ανακαίνισε τρία ακόμα στη Ρουμανία και δύο στις βαλτικές χώρες. Η θετική εικόνα αντανακλάται στη συνολική δραστηριότητα σε όλες τις αγορές. Στις βαλτικές χώρες, τη Μάλτα και τη Ρουμανία το brand McDonald’s παραμένει ηγέτης στην αγορά της μαζικής εστίασης, ενώ το μερίδιο αγοράς και ο αριθμός των πελατών αυξάνεται σταθερά.

SHARE