Τι ποσοστό του ΟΛΘ αντιστοιχεί στον Ιβαν Σαββίδη

Τι ποσοστό του ΟΛΘ αντιστοιχεί στον Ιβαν Σαββίδη
Πλώρη για περισσότερες αποκρατικοποιήσεις βάζει η κυβέρνηση μετά την εκχώρηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης ως το 2051 με στόχο να υπάρξει ανάπτυξη, προσέλκυση ξένων επενδύσεων και υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα.

Με μια βελτιωμένη οικονομική προσφορά 231,926 εκατ. ευρώ η κοινοπραξία της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP), με τη θυγατρική της CMA CGM, Terminal Link και τον όμιλο Σαββίδη (Belterra Investments Ltd) απόκτησε το 67% της εταιρείας του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.

Σε ανακοίνωση της η κοινοπραξία DIEP, CMACGM Group – Belterra Investment η οποία αναδείχθηκε πλειοδότρια του διαγωνισμού στη διαδικασία πώλησης του 67% του ΟΛΘ εκφράζει την ικανοποίησή της καθώς και την "ισχυρή δέσμευσή της να εργαστεί μεθοδικά ώστε να καταστεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ουσιαστική πύλη εισόδου και μεταφορικό κέντρο στρατηγικής σημασίας για την Ελλάδα, τη Μεσόγειο, τη Βαλκανική Χερσόνησο και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη".

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι "ηΚοινοπραξία, έχοντας ως βασικά εφόδια την παρουσία και τη δυναμική της σε διεθνές και τοπικό επίπεδο, δεσμεύεται να συμβάλλει στην αναβάθμιση του λιμανιού μέσα από την υλοποίηση των απαιτούμενων επενδύσεων στις υποδομές, τον εξοπλισμό, την καινοτομία, τους ανθρώπινους πόρους και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, καθώς και στη συνολική ανάπτυξη της επιχειρηματικής κοινότητας και στην οικονομική ευημερία της περιοχής. Προκειμένου να εκπληρώσουν τις υποχρεώσεις τους, οι συμμετέχοντες στην Κοινοπραξία θα σχηματίσουν ένα joint venture με τα εξής ποσοστά συμμετοχής:DIEP: 47%, TERMINALLINK: 33%, BELTERRAINVESTMENT: 20%.

Κύριο στόχο της επένδυσής μας αποτελεί η καθοριστική συμβολή στη συνολική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, με την υλοποίηση ενός τεράστιου επιχειρηματικού σχεδίου με πολλαπλά οφέλη για τους πολίτες και την καθημερινότητά τους.
Ξεκινάμε δυναμικά, λοιπόν, την υλοποίηση μιας από τις σημαντικότερες ιδιωτικές επενδύσεις στη χώρα, γεγονός που, με κάθε τρόπο, επιβεβαιώνει περίτρανα την εμπιστοσύνη μας στις δυνατότητες των Ελλήνων καθώς και στην ελληνική οικονομία και τις προοπτικές της".

Να σημειωθεί πως ο προτιμητέος επενδυτής για τον ΟΛΘ, η DIEP-CMA-Belterra, είχε να ανταγωνιστεί άλλους δύο υποψηφίους που επίσης κατέθεσαν βελτιωμένες προσφορές μετά το σχετικό αίτημα του ΤΑΙΠΕΔ. Οι βελτιωμένες προσφορές κατατέθηκαν την Παρασκευή 21 Απριλίου και οι άλλοι δύο υποψήφιοι ήταν η θυγατρική της Dubai Ports World, The Peninsular & Oriental Stream και η International Container Terminal Services Inc (ICTSI) από τις Φιλιππίνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ